Gå til innhold

Jeg vil så jævlig flytte UT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg missliker mannen noe så inn i hampen mye! 

Jeg har ikke jobbet siden vi fikk vårt første barn som begynner og bli en veldig god stund siden nå. Så jeg har i hele denne perioden kun levd av  barnetrygden. Han går rundt og sjefer som bare det. Og later som om han ikke skjønner "hvorfor jeg ikke er fornøyd med livet" (hans ord). Jeg har nylig startet og jobbe etter at yngstemann startet i bhg. Jeg går bare og håper på og få kommet meg inn i en bedre økonomisk situasjon.. Klarer knapt og se på han.

I går trakk han tilbake kortet sitt siden jeg hadde brukt penger uten og spørre han. Jeg bruker litt penger til og kjøpe en lunsj i ny og ned. Eller bare handle inn middag eller dopapir, som om noe gikk til meg?? 🙄

Jeg jobber innen salg og har nå startet "på bunnen" igjen siden det er så lang tid siden jeg har jobbet. Lønnen min denne mnd var på 8tusen kr og av de 8 overførte jeg 4tusen til mannen, for strøm og kostnader fra kortet hans. 

. (jeg er på jobb fra kl 0820-16.45 ca alle hverdager. Det er jo corona og vi har små barn) 

Han har fått god tid til og fokusere på sin karriere mens jeg har vært hjemme med barna. 

Var på jobb intervju denne uken, og tror jeg får jobben. Det  jeg dog behøver er og få fullført kjørerkortet og å få kjøpt meg en liten bil som funger greit i et år eller to. 

Fader... 

Jeg har ihvertfall ikke penger til og spare, så nå ligger alt i hans hender igjen. 

Jeg hater dette!!.. 

Anonymkode: 57970...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så.. prøvd å kommunisere med mannen din? Da mener jeg en skikkelig kommunikasjon der du legger alle kortene på bordet uten å vær passiv aggressiv.

Skriv gjerne ALT du føler ned på et papir og krev å ikke bli avbrutt før du er ferdig med ditt. 

Fortsetter han med den dårlige oppførselen så er steget videre i livet å bli singel. 

Endret av Kenelz
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Er dere gift har du rett på halvparten av verdiene. 

Si at dere enten tar dette med familiekontoret og rådgiving eller går fra hverandre. 

Hadde aldri vært sammen med et sånt nek. 

Skrevet

Vi er ikke gift. 

Jeg eier dog halve huset. 

Men, jeg kommer uansett ikke veldig langt med den lønnen jeg har nå, selv med egenkapital. 

Og det andre er at han ikke har penger til og kjøpe meg ut, da verdien på boligen har steget så mye som den har gjort. 

Og da blir barna nødt til og få to nye boliger, og HAN kommer til og gjøre ting alt annet enn sivilisert. 

Han føler jeg skylder han penger.. 

Men, det han tydeligvis har glemt er at vi flyttet til et annet land så han kunne få drømme jobben sin, så jeg sa opp min jobb og ble hjemme med første og andre barn... 

Anonymkode: 57970...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...