Gå til innhold

Har frisørtime i morgen tidlig, men har vondt i halsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har frisørtime i morgen tidlig med 24t avbestillingsfrist... det står i bookingen min ar vi ikke skal komme til salongen med sår hals, men det står også at om man kansellerer timen under 24t før så må man betale for timen... det er jo helt vanlig, men nå har jeg jo faktisk ikke lov å møte opp? Har noen vært borti lignende, måtte dere betale?

Anonymkode: 8bf7e...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det samme med tannlege, men der fikk jeg ikke noe betalingskrav selv om jeg avbestilte samme dag.

Skrevet

Tviler på du må betale når du kansellerer pga luftveis-symptomer.

Ring dem når de åpner i morgen eller noe. Ikke gå dit!

Anonymkode: f38da...054

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Reglene er nok annerledes, når det gjelder corona symptomer. Tviler på du må betale, bare ring i morgen tidlig og forklar situasjonen. 

Skrevet

Du legger opp til det selv, da, ved å bestille deg noe så unødvendig som frisørtime, midt i en global pandemi.

Skrevet

du kan bare ta frisørtimen over telefonen

Skrevet

Ring og si at du ikke møter fordi du har sår hals og be om ny time. Det er uansett det eneste rette å gjøre. Hvis det kommer krav til å betale timen, så bytter du frisør. Hos min frisør betaler man ikke hvis man avbestiller med denne grunnen og så blir man ombooket noen dager senere. 

• Liker 1
Skrevet
Olaug Olsen skrev (1 time siden):

du kan bare ta frisørtimen over telefonen

Alt går digitalt nå ja😅😂

Anonymkode: d0a42...cd3

Skrevet
Capybara skrev (1 time siden):

Du legger opp til det selv, da, ved å bestille deg noe så unødvendig som frisørtime, midt i en global pandemi.

Det var ikke der TS spurte om 

Anonymkode: d9893...c8f

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...