AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Utdanna meg i et typisk freelanceryrke. Har jobba med det av og på i 15 år men vært plaga med psykiske problemer så har aldri jobba 100%. Har aldri benytta meg av noe støtte fra NAV, har heller levd sparsommelig. De psykiske problemene er grunnen til at jeg valgte en så fri utdanning og yrke. Etter lang tid med behandling er jeg bedre og klar for en mer stabil jobb. Kvalifiserer dette til å få dekka ny utdanning av NAV? Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 55536...378
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Det tviler jeg på. Jeg fikk omskolering innvilget i 2010 og da hadde jeg ingen fagbrev eller annen skikkelig utdannelse fra før. Jeg hadde bare små vikariater på CV og en fast jobb som ble for fysisk tøff for meg. Jeg var alene med tre barn og måtte ha en stabil inntekt. Jeg var sykemeldt og ett år på aap før jeg fikk omskolering. Anonymkode: 4a206...120
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Kjenner en som fikk omskolering. Var tømrer, men kunne ikke jobbe som det lenger pga. ryggproblemer. Fikk omskolering til ingeniør. Jobbet som det i ett år etter endt utdanning og begynte som tømrer igjen. 🙄 Anonymkode: 84cdf...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå