Gå til innhold

Suger til meg oppmerksomhet fra menn når jeg er langt nede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppdaget noe nytt om meg selv, og blir nesten gal av å ha det sånn. Har vært en tung periode lenge nå, og er i prosess på vei ut av et langt forhold. Merker at jeg søker meg veldig mot menn. Føler jeg overtenker veldig når menn spør hvordan det går med meg, vil du ha litt kaffe, håper du får en fin dag, du er en engel (hvis jeg gjør noen en tjeneste) feks. Føler på en måte at noen av de ser hvordan jeg har det, og får intense følelser av begjær rettet mot spesielt en av disse, så skjer ikke med alle. Føles nesten som forelskelse. Tenker at han sikkert føler det likt, og føler jeg er på nippet til å oppføre meg irrasjonell, nesten bli masete, for jeg vil så gjerne ha hele den nærheten med han. Det er sikkert bare ønsketenkning, men er det her normalt? Hvorfor blir jeg så opphengt i oppmerksomhet fra menn når jeg egentlig har det så vanskelig. Akkurat som hjernen min tror at bare en mann kan hjelpe meg..

Anonymkode: 652fa...ab3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi du ikke har får det du trenger i det forholdet du er i nå, noe inni deg er "gått videre" og du har det tungt. Normale reaksjoner dette. Ta ditt valg, du har svaret i hjertet ditt, du vil nok føle lettelse når valget er gjort, ja det er vondt n å, men det er en overgang til et bedre liv. Varm klem 💜

Anonymkode: 79ee9...540

• Liker 3
Skrevet

Ikke vær så hard mot deg selv ❤ 

Anonymkode: 8f222...514

• Liker 4
Skrevet

Når man har det vanskelig søker hjernen lindring. 

Jeg sliter fordi mora mi er død og jeg suger på en måte til meg oppmerksomhet fra eldre damer i hennes alder og særlig om de har litt lik personlighet som hun jeg savner. Så føler jeg meg litt teit fordi det jo bare er en kollega, en bekjent ol. men jeg kan bli så utrolig glad og letta over at de gir meg oppmerksomhet. Jeg tror mekanismene er litt de samme. 

Anonymkode: 90e15...52a

Skrevet

Du har det vanskelig, og tror at alle andre har det så mye bedre. Dersom problemene er knyttet til typen din vil alle andre typer framstå som en redning fordi du kun har kontakt med deres positive sider.

Anonymkode: c30a7...8a0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når man har det vanskelig søker hjernen lindring. 

Jeg sliter fordi mora mi er død og jeg suger på en måte til meg oppmerksomhet fra eldre damer i hennes alder og særlig om de har litt lik personlighet som hun jeg savner. Så føler jeg meg litt teit fordi det jo bare er en kollega, en bekjent ol. men jeg kan bli så utrolig glad og letta over at de gir meg oppmerksomhet. Jeg tror mekanismene er litt de samme. 

Anonymkode: 90e15...52a

Du er ikke teit, dette er en normal reaksjon. ❤️

Anonymkode: 79ee9...540

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...