AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Hei. Jeg har nettopp hatt eggløsning, eller første negative test etter eggløsning i dag, er på pp 5 og ikke opplevd dette tidligere (første med eltest) Har så mye kramper/typ mensensmerter nesten. Livmoren føles nesten øm ut. Noen så har opplevd lignende? Kan det være fra eggløsningen? Anonymkode: 63d1d...5ec
minikrølla Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Jeg pleier å ha mensmurringer rett før eggløsning, men da jeg ble gravid hadde jeg også murringer noen dager etter eggløsning. Kanskje du er blitt gravid? Jeg tok 3-4 graviditetstester (sånne strips) fordelt over noen dager før og etter forventet mens, men da jeg kjøpte en clearblue digital med ukesindikator viste den plutselig 3-4 uker
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Noen ganger får man kramper/smerter og til og med blødning i forbindelse med eggløsning, ja. Helt normalt, og tyder i alle fall på at du har hatt eggløsning. Sier ingenting om en eventuell graviditet fram eller til - om det skulle være et befruktet egg der, har ikke kroppen oppdaget det selv ennå før det eventuelt fester seg i livmoren og begynner å produsere hormoner. Krysser fingrene for to streker på testen om et par uker 😊🤞 Anonymkode: dee85...0cb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 minikrølla skrev (44 minutter siden): Jeg pleier å ha mensmurringer rett før eggløsning, men da jeg ble gravid hadde jeg også murringer noen dager etter eggløsning. Kanskje du er blitt gravid? Jeg tok 3-4 graviditetstester (sånne strips) fordelt over noen dager før og etter forventet mens, men da jeg kjøpte en clearblue digital med ukesindikator viste den plutselig 3-4 uker Ja det er kanskje normalt😅 bare ikke opplevd det før🙈 ikke bare bare med disse kroppene😅 er bare 1 dpo så vil tro det kanskje er for tidlig å merke noe men lovt å håpe da😍 Anonymkode: 63d1d...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hei. Jeg har nettopp hatt eggløsning, eller første negative test etter eggløsning i dag, er på pp 5 og ikke opplevd dette tidligere (første med eltest) Har så mye kramper/typ mensensmerter nesten. Livmoren føles nesten øm ut. Noen så har opplevd lignende? Kan det være fra eggløsningen? Anonymkode: 63d1d...5ec Jeg har det hver mnd. Kan nesten ikke gå pga en siden er så vond Anonymkode: a657b...6f1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Noen ganger får man kramper/smerter og til og med blødning i forbindelse med eggløsning, ja. Helt normalt, og tyder i alle fall på at du har hatt eggløsning. Sier ingenting om en eventuell graviditet fram eller til - om det skulle være et befruktet egg der, har ikke kroppen oppdaget det selv ennå før det eventuelt fester seg i livmoren og begynner å produsere hormoner. Krysser fingrene for to streker på testen om et par uker 😊🤞 Anonymkode: dee85...0cb Okei da er det kanskje helt vanlig, bare ikke opplevd det tidligere😊 Begynte nesten å bli redd for infeksjon eller noe😂 ja vil tro det er alt for tidlig, er bare 1 dpo så de har vell ikke rokket å møtes enda🙈❤️ tusen takk🥰 Anonymkode: 63d1d...5ec
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har det hver mnd. Kan nesten ikke gå pga en siden er så vond Anonymkode: a657b...6f1 Åj det hørtes ikke godt ut😱 har du det lenge? Anonymkode: 63d1d...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå