Gå til innhold

Noen med elsker som samtidig har fått barn med mannen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er i et fast forhold, men som også har en elsker og som har fått barn med den faste partneren sin?

Hvordan gikk det? Fremdeles sammen med partner? Hadde du følelser for elskeren? Fortsatte affæren etter at barnet var født? 

Ikke interessert i drittslenging i tråden. Vet det kommer, men håper på seriøse svar. 

Anonymkode: 9b321...e83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet man hvem av dem som er faren?

Anonymkode: 83b29...41e

• Liker 11
Skrevet

Bruke kondom med den ene?

Anonymkode: e4590...0ab

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Tar pause med elskeren mens man prøver med mannen. Evt. bruker kondom med elskeren. 

Skrevet

Ja, jeg har. Fikk to barn mens jeg hadde elsker. Ikke følelser for min elsker. Traff elskeren før jeg traff mannen min faktisk, men min mann vet ingenting. 

Anonymkode: c56f1...436

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi elskeren min får kun bruke toern på meg. 

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, jeg har. Fikk to barn mens jeg hadde elsker. Ikke følelser for min elsker. Traff elskeren før jeg traff mannen min faktisk, men min mann vet ingenting. 

Takk for svar. Fortsatte dere å ha kontakt mens du var gravid eller hadde dere pause? Forandret du syn på elskeren din/ble relasjonen annerledes etter at du fikk barn med mannen din?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Takk for svar. Fortsatte dere å ha kontakt mens du var gravid eller hadde dere pause? Forandret du syn på elskeren din/ble relasjonen annerledes etter at du fikk barn med mannen din?

Vi møttes hele tiden. Mens jeg gikk gravid også. Nei, relasjonen har vært lik hele tiden i og med at jeg har holdt på med min elsker lenger enn med mannen min. Hvorfor lurer du på dette?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vi møttes hele tiden. Mens jeg gikk gravid også. Nei, relasjonen har vært lik hele tiden i og med at jeg har holdt på med min elsker lenger enn med mannen min. Hvorfor lurer du på dette?

skam deg

Anonymkode: 45a7f...6e1

• Liker 3
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg er i et forhold og har en elsker. Vil bli hos mannen min og vi planlegger barn, men tror relasjonen til elskeren vil forandre seg når jeg blir gravid. Ser ikke helt for meg at jeg kommer til å ville være intim med han da, men vil ikke miste han heller. I motsetning til din situasjon er det litt følelser her da. Hadde det ikke vært det hadde jeg kuttet han ut. 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke at jeg tror på helvete, men nå kjenner jeg at jeg har et ikke ubetydelig håp om at det finnes likevel.

Anonymkode: b72ac...d87

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi jeg er i et forhold og har en elsker. Vil bli hos mannen min og vi planlegger barn, men tror relasjonen til elskeren vil forandre seg når jeg blir gravid. Ser ikke helt for meg at jeg kommer til å ville være intim med han da, men vil ikke miste han heller. I motsetning til din situasjon er det litt følelser her da. Hadde det ikke vært det hadde jeg kuttet han ut. 

Si bare til mannen din at du har en elsker, så er nok problemet løst 👍 Du trenger du hverken å tenke på han eller barn lenger, og elskeren beholder du!

Endret av mjaus
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...