AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #41 Del Skrevet 5. mars 2021 Er så tett at jeg ikke får puste. Prøvde å kutte helt ut. Ikke mulighet. Noen som har noen gode råd som ikke er nevnt? Anonymkode: 548c9...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #42 Del Skrevet 5. mars 2021 Er sjokkskadet av denne tråden. Ante ikke at dette var så avhengighetsskapende? Anonymkode: 5838b...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #43 Del Skrevet 5. mars 2021 Det hjelper å sove ute, eller iskaldt soverom. Glemte nesespray når vi dro på telttur i høst. Sov ute i tre netter med temperaturer ned mot null. Var tett, men bedre enn når jeg tidligere har prøvd å slutte hjemme. Fortsatte å sove på terrassen i noen uker. Nå er jeg begynt å sove inne og klarer meg med saltvann. Otrivin burde vært ulovlig å selge uten resept. Anonymkode: 66981...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #44 Del Skrevet 5. mars 2021 Man kan faktisk bli tett av å bruke nesespray, så det vil bare gjøre d verre om man bruker for mye dessverre... Anonymkode: ac64d...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 5. mars 2021 #45 Del Skrevet 5. mars 2021 On 2/26/2021 at 1:51 PM, AnonymBruker said: Og det mest fascinerende er at det nesten bare er kvinner 🤷♀️ Til dere som sliter med dette. Hva er egentlig problemet med å puste med munnen noen dager? Jeg prøver å forstå. Tok selv nesespray før leggetid noen uker, men innså at jeg var på vei til å skape en avhengighet, så måtte igjennom noen netter med tett nese. Var ikke akkurat behagelige, men det gikk jo. Anonymkode: d28d7...8c1 For min del handler det om en følelse av komplett panikk når jeg ikke får puste. Jeg får hodepine, kaldsvetter, og blir fysisk uvel i tillegg til å bli tett i nesen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #46 Del Skrevet 5. mars 2021 On 2/26/2021 at 12:51 PM, AnonymBruker said: Og det mest fascinerende er at det nesten bare er kvinner 🤷♀️ Til dere som sliter med dette. Hva er egentlig problemet med å puste med munnen noen dager? Jeg prøver å forstå. Tok selv nesespray før leggetid noen uker, men innså at jeg var på vei til å skape en avhengighet, så måtte igjennom noen netter med tett nese. Var ikke akkurat behagelige, men det gikk jo. Anonymkode: d28d7...8c1 Noen dager...? Det tok rundt 11 måneder for meg. Skjønner enda ikke hvor jeg fant viljestyrken. Gruer meg til neste tannlegebesøk, etter all den munnpustinga. Anonymkode: 6f859...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #47 Del Skrevet 5. mars 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan faktisk bli tett av å bruke nesespray, så det vil bare gjøre d verre om man bruker for mye dessverre... Anonymkode: ac64d...658 Hello there captain obvious 🙃 Anonymkode: 6f859...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #48 Del Skrevet 5. mars 2021 Rosmarin(ert) skrev (10 minutter siden): For min del handler det om en følelse av komplett panikk når jeg ikke får puste. Jeg får hodepine, kaldsvetter, og blir fysisk uvel i tillegg til å bli tett i nesen. Det høres jo angstrelatert ut, og burde vært tatt med psykolog. Alle mennesker skal klare å puste med munnen uten besvær. Igjen, hvorfor er det bare kvinner som sliter, kan man spørre seg? Noe med det svake kjønn? 🤷♀️ Anonymkode: d28d7...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #49 Del Skrevet 5. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det høres jo angstrelatert ut, og burde vært tatt med psykolog. Alle mennesker skal klare å puste med munnen uten besvær. Igjen, hvorfor er det bare kvinner som sliter, kan man spørre seg? Noe med det svake kjønn? 🤷♀️ Anonymkode: d28d7...8c1 Eller kan det være at huleboermennene har nesene fulle av buser fra før, så de merker ikke om de er tette eller ikke? (Siden vi nå uansett skulle disse kjønn, mener jeg) Anonymkode: 6f859...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #50 Del Skrevet 5. mars 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan faktisk bli tett av å bruke nesespray, så det vil bare gjøre d verre om man bruker for mye dessverre... Anonymkode: ac64d...658 Aldri hørt den før Anonymkode: 548c9...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #51 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Eller kan det være at huleboermennene har nesene fulle av buser fra før, så de merker ikke om de er tette eller ikke? (Siden vi nå uansett skulle disse kjønn, mener jeg) Anonymkode: 6f859...18f Dårlig argument. De klarer uansett å puste med munnen. Anonymkode: d28d7...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #52 Del Skrevet 5. mars 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dårlig argument. De klarer uansett å puste med munnen. Anonymkode: d28d7...8c1 Jeg klarer ikke det. Jeg blir så tørr. Pluss at jeg syntes det er ubehagelig. Anonymkode: 548c9...2d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #53 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg klarer ikke det. Jeg blir så tørr. Pluss at jeg syntes det er ubehagelig. Anonymkode: 548c9...2d9 Vel, jeg har sjøgrens syndrom og er ekstrem tørr i munnen, men jeg overlever det. Det handler om viljestyrke, tenker jeg. Anonymkode: d28d7...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #54 Del Skrevet 5. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, jeg har sjøgrens syndrom og er ekstrem tørr i munnen, men jeg overlever det. Det handler om viljestyrke, tenker jeg. Anonymkode: d28d7...8c1 Du har nok flere syndrom enn det Anonymkode: 6f859...18f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #55 Del Skrevet 5. mars 2021 Jeg må ta nesespray før jeg spiser, for ellers får jeg ikke puste med nesen og blir så flau over at jeg sitter der og peser som en hval mellom munnfullene. Har stor sympati for alle nesesprayavhengige! Anonymkode: b6451...611 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #56 Del Skrevet 5. mars 2021 Ikke bruk Nasonex! Mange bivirkninger, spesielt hvis du allerede har angst. Jeg fikk hjertebank, tett/tørr nese og insomnia av denne onde nesesprayen!! Anonymkode: 3b0c3...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #57 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har nok flere syndrom enn det Anonymkode: 6f859...18f Var persondebatt på lavt nivå det du hadde å bidra med? Anonymkode: d28d7...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #58 Del Skrevet 5. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg må ta nesespray før jeg spiser, for ellers får jeg ikke puste med nesen og blir så flau over at jeg sitter der og peser som en hval mellom munnfullene. Har stor sympati for alle nesesprayavhengige! Anonymkode: b6451...611 Jeg tar 4 ganger daglig. Jeg blir helt syk når jeg ikke har nesespray innen rekkevidde. Gikk en dag uten og var helt på felgen. Jeg hadde pustet og peset i mange timer. Det er umenneskelig. Får ikke sove uten heller. OG DETTE ER IKKE PSYKISK!!! Jeg er så tett så det går ann å bli. Alle kan høre det også. Anonymkode: 548c9...2d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #59 Del Skrevet 6. mars 2021 Hekta på nesespray??? Fascinerende og jævlig rart. Anonymkode: f4f69...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #60 Del Skrevet 6. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hekta på nesespray??? Fascinerende og jævlig rart. Anonymkode: f4f69...7e1 Du høres ikke veldig oppegående ut. Anonymkode: 548c9...2d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå