Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

39 uker, og har siste par ukene holdt på å dø av varme!! Er så sinnsykt varm! Var ekstremt varm i sommer da jeg var i første trimester, men siden det har jeg vært normal, men nå er det helt krise igjen. Andre??

Anonymkode: 839ba...6af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa jeg har alltid vært frysepinne, jeg er hun som går med fleecebukse i varme land på sommeren. 

Nå sover jeg med t skjorte og Pysjbukse og med beina utenfor dyna, så våkner jeg og er våt mellom puppene 😭 

Anonymkode: 7a520...84f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jaaa jeg har alltid vært frysepinne, jeg er hun som går med fleecebukse i varme land på sommeren. 

Nå sover jeg med t skjorte og Pysjbukse og med beina utenfor dyna, så våkner jeg og er våt mellom puppene 😭 

Jeg og! Fryser ALLTID egentlig. Er du kokvarm på dagtid også? Måtte nettopp sette verandadøren på vidt gap for å kjøle ned stua her, for jeg holdt på å daue! 😆😭

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg og! Fryser ALLTID egentlig. Er du kokvarm på dagtid også? Måtte nettopp sette verandadøren på vidt gap for å kjøle ned stua her, for jeg holdt på å daue! 😆😭

Det er til den grad at jeg ikke orker fleece sokker og tykk genser, går med joggebukse og tynn bomullsgenser😂 på kvelden sitter jeg i Tskjorte og er varm, helst uten sokker, føler det er mye verre på kvelden og natta. Takler faktisk ikke åpne verandaen for det kommer utelukt 😅 er ikke klar for det mentalt enda haha 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er til den grad at jeg ikke orker fleece sokker og tykk genser, går med joggebukse og tynn bomullsgenser😂 på kvelden sitter jeg i Tskjorte og er varm, helst uten sokker, føler det er mye verre på kvelden og natta. Takler faktisk ikke åpne verandaen for det kommer utelukt 😅 er ikke klar for det mentalt enda haha 

Haha, godt vi er flere, føler meg konstant klam 😅

Hahaha utelukt, så søtt 😍😂 jeg MÅ lufte uansett, blir gal snart 😂

• Liker 1
Skrevet

Yesssss, 39+1 her, på tur å renne vekk. Og jeg pleier å sitte under pledd om sommeren bare fordi det er litt digg. Jeg luftet hunden i morgenkåpe her om dagen (-4 grader da), og har sovet med vinduet åpent til tross for -20 grader om natta. Nå er det dessverre blitt mildvær her i nord - altså ca 0 grader, og det er alt for varmt 😂

Anonymkode: 705b7...580

• Liker 1
Skrevet

Haha, godt vi er flere, føler meg konstant klam 😅

Hahaha utelukt, så søtt 😍😂 jeg MÅ lufte uansett, blir gal snart 😂

Utelukt er det verste når ting holder på å smelte, jeg blir så stressa 😂 

Heldigvis er det kanskje snart over for oss begge med varmen, så det blir deilig ☺️☺️ 

• Liker 2
Skrevet

Yesssss, 39+1 her, på tur å renne vekk. Og jeg pleier å sitte under pledd om sommeren bare fordi det er litt digg. Jeg luftet hunden i morgenkåpe her om dagen (-4 grader da), og har sovet med vinduet åpent til tross for -20 grader om natta. Nå er det dessverre blitt mildvær her i nord - altså ca 0 grader, og det er alt for varmt 😂

Anonymkode: 705b7...580

JA, teppe året rundt her og- gjerne dyna i sofaen på sommeren!! Nå skulle jeg helst sittet naken i sofaen med verandadøren åpen 😂 

Skrevet

Utelukt er det verste når ting holder på å smelte, jeg blir så stressa 😂 

Heldigvis er det kanskje snart over for oss begge med varmen, så det blir deilig ☺️☺️ 

Ja håper virkelig det, selv om jeg har lest at man gjerne svetter mye når man ammer også? 😩 Men da er vi iallefall litt lettere i kroppen! Hjelper liksom ikke å være så lite mobil heller!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja håper virkelig det, selv om jeg har lest at man gjerne svetter mye når man ammer også? 😩 Men da er vi iallefall litt lettere i kroppen! Hjelper liksom ikke å være så lite mobil heller!

Jeg merket lite til svette forrige gang jeg ammet, men jeg merket egentlig lite til alt som hadde med graviditet og barsel å gjøre generelt 😂 nå er det ikke slik, så ser for meg at det blir svettetokter etterpå og. Føler alt er mye lettere når man ikke er så stor og tungt, og at alt vannet i kroppen bare får en til å svette kjempemye. 

Skrevet

Nå er det 16 år siden sist graviditet, men jeg hadde også fullstendig feil på termostaten på slutten. Var svær over magen så fikk ikke lukket ytterjakka, men det var jo ikke et problem siden det var så vaaaarmt!

Husker jeg drev opplæring av ei som skulle vikariere for meg på jobb under permisjonen. Jeg satt i t-skjorte og vinduet på vidt gap på kontoret. Oppdaget plutselig at hun som fikk opplæring hadde tullet seg godt inn i strikkajakke og var blå under fingerneglene fordi hun frøs slik 😬😬😬🙈🙈

• Liker 1
Skrevet

Ja i uke 36. Svetter, tisser og drikker vann som en gal om natten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...