AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Del Skrevet 25. februar 2021 dersom man har en bank-konto i en bank, men man foretrekker å bruke en annen bank-konto til vanlige gjøremål. Kan banken man sjeldent bruker plutselig finne på å slette hele bank-kontoen til folk, og fjerne alle pengene folk har stående der? Anonymkode: 350c1...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Del Skrevet 25. februar 2021 Både ja og nei. De vil sende ut brev om dette. Først for å finne ut om du fortsatt vil bruke kontoen. Gir du beskjed om at den er fortsatt skal være i bruk så får den stå. Svarer du nei så Overfører de pengene dine til ønsket konto. De tar ikke å sletter kontoer og tar penger ut av det blå. Anonymkode: 4fab7...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Del Skrevet 25. februar 2021 Jeg jobber i bank. Du får flere henvendelser først. Hvis du ikke svarer vil kontoen forsvinne og du mottar ikke penger da banken ikke har fått kontonr til å overføre pengene til. Anonymkode: 43f84...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg jobber i bank. Du får flere henvendelser først. Hvis du ikke svarer vil kontoen forsvinne og du mottar ikke penger da banken ikke har fått kontonr til å overføre pengene til. Anonymkode: 43f84...fbf Hvor lang tid er det snakk om da? Anonymkode: 50ccd...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Del Skrevet 25. februar 2021 Jeg har brukskonto hos Nordea men hadde også en liten sparekonto hos dem hvor det stod ca. 500 kr. Til nyttår nå var den kontoen plutselig borte. Har ikke fått et eneste brev eller noen annen form for varsling. Mister litt tillit til banken når de gjør sånt uten å varsle. Anonymkode: e2a42...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 22.41): Jeg har brukskonto hos Nordea men hadde også en liten sparekonto hos dem hvor det stod ca. 500 kr. Til nyttår nå var den kontoen plutselig borte. Har ikke fått et eneste brev eller noen annen form for varsling. Mister litt tillit til banken når de gjør sånt uten å varsle. Anonymkode: e2a42...a69 Dette er bare tull. Banken forsøker så langt det er mulig å kontakte eier av konto. Hvis det ikke er mulig vil pengene overføres til en samlekonto hvor pengene blir stående i 30 år før de «forsvinner». Anonymkode: e2919...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #7 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette er bare tull. Banken forsøker så langt det er mulig å kontakte eier av konto. Hvis det ikke er mulig vil pengene overføres til en samlekonto hvor pengene blir stående i 30 år før de «forsvinner». Anonymkode: e2919...53b Nei, det er helt sant. Da jeg ringte banken og spurte hva som hadde skjedd beklaget de ikke engang, men dagen etter overførte de beløpet som hadde stått på kontoen. De begrunnet stengingen av kontoen med et års inaktivitet. Anonymkode: e2a42...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå