AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Del Skrevet 25. februar 2021 Inspirert av annen tråd: Er det sånn at menn på Tinder som skriver ganske fort om sex til damer bare er interessert i sex og ikke i et seriøst forhold? Er dette et signal til damen om at han bare ønsker sex med henne og at han ikke er interessert i noe forhold? Det er sånn jeg tolker det når menn begynner med seksuelle meldinger ganske fort på Tinder (eller andre datingsider), og jeg vet at mange andre damer også tenker sånn. Er dette tilfelle? Det som noen "skylder" på er jo at de vil vite om damen er interessert i sex, men det er jo en helt håpløs måte å få vite det på. De fleste damer er jo interessert i sex, men vi vil jo møte han og blir kjent først. Og se om det er kjemi hvertfall. Mange vil også vente til de ser om det blir et forhold ut av det før de vil ha sex. Dessuten er det hundretusenvis av menn på datingsider som vil chatte om sex, så det er noe vi blir drittlei av å få slengt til oss hele tiden. Det skulle egentlig vært egne sexchatsider på nettet beregnet på dette, isteden for å bruke vanlige datingsider til dette. Anonymkode: 564dc...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 25. februar 2021 #2 Del Skrevet 25. februar 2021 Det er vel ganske mange menn som er litt i overkant ivrige for å få seg noko, og som har veldig mange dialoger gåande. Det går ut over andre som prøver å vera litt meir seriøs, og som ikkje har like mange i sin loop. Det finnes jo eigne sexchatsider så vidt eg veit, men det er sikkert berre menn der🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Del Skrevet 25. februar 2021 Det er i alle fall ikke menn jeg tar seriøst eller får lyst til å møte. Hva de ønsker er uvesentlig sånn sett, jeg er ikke interessert når de begynner sånn. Til tross for at jeg selv har høy sexlyst. Men jeg tenner på oppegående menn som har sosial intelligens. Ikke slike idioter. Anonymkode: 66e36...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det skulle egentlig vært egne sexchatsider på nettet beregnet på dette, isteden for å bruke vanlige datingsider til dette. Det finnes jo. Problemet er at det ikke er kvinner på disse sidene. Da går man dit kvinnene er, som på Tinder, eller Wordfeud, og alle mulige platformer. Anonymkode: aecfb...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå