Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ha i nesten ett år brukt facial lotion mot uren hud. Jeg bruker da den for sensitiv hud.. Har også blitt anbefalt denne av hudpleier etter ett par behandlinger. Neon ganger blir jeg veldig varm og rød i ansiktet, og begynner å lure på om det er denne som er synderen. Jeg prøvde ett og ett halvt døgn uten, og huden min var da mye frskere og jevnere i fargen.. Heller ikke så varm og rød. Jeg tok på igjen i dag, og huden føles værre igjen.. Kan det være denne som er synderen??? Vil jo helst ikke slutte med den siden den er bra for ure hud. Mulig denne skaper mer urenheter hvis den irriterer huden min.. Noen som vet??? Må legge til at huden min er mega sensitiv!!! Jeg trodde også at huden ville venne seg til fruktsyren etterhvert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal du ikke se bort i fra. Den inneholder jo ganske sterk syre (14%?), og har en veldig lav PH.

Skrevet

Jeg brukte denne en stund for uren hud på haka når jeg var en del år yngre. Den funker KJEMPEBRA mot uren hud. man får ofte litt mer urenheter/kviser i begynnelsen,men det er bare et "bevis" på at produktet virker og at den sikkerlig renser i dybden.

Tror det står på pakken(eller så bruker hudpleieren si det) at man kan kjenne en varn eller sviende følelse etter man har tatt det på-helt normal om man ikke kjenner det heller. Kommer vel kanskje ann på om man har sensibel hud eller ei...?! Dette går nok over når huden for vendt seg til dette produktet-det er veldig sterkt...

Selv om det kanskje er litt "komplikasjoner" i behynnelsen vil du merke forskjell etterhvert. Huden blir jevnere, mindre grov, mindre uren, mindre tørr og mykere!!

Håper det order seg! ;)

Skrevet

Problmet er at jeg har brukt produktet i snart ETT ÅR!!!Burde jo ha vendt meg til den nå????

Skrevet

Det finnes produkter som virker mot kviser og ikke har denne bivirkningen. Sjekk ut produktene fra Exuviance, eventuelt produkter med salisylsyre (finnes hos mange merker, blant annet Clinique).

Skrevet

Kan du anbefale hvilken produkter jeg kan prøve fra exuviance?? Huden min er litt fet uder og sensitiv over med masse urenheter, store porer.. En ganske grov stresset hudtype...

Skrevet
Kan du anbefale hvilken produkter jeg kan prøve fra exuviance?? Huden min er litt fet uder og sensitiv over med masse urenheter, store porer.. En ganske grov stresset hudtype...

Jeg har ikke prøvd annet enn en øyenkrem derfra selv, så kan ikke anbefale noe, tror jeg. Men produktene derfra skal inneholde PHA-syrer, som skal være mer skånsomme mot huden.

Her er hjemmesiden:

http://www.neostrata.com/a_hme/hme_hme.asp

Skrevet

Jeg har brukt Exuviance i et halvt år nå ,og er veldig fornøyd.

Bruker Rejuvenating treatment masque.

Har fått rene porer ,og finere hud.

Skrevet

Kanskje jeg bruker for mye facial lotion??? Hvor mye skal man bruke??? Noen som vet??

Skrevet

Selv om man har brukt et produkt lenge - og det har gått bra så kan man "plutselig" får allergiske reaksjoner................ Ikke uvanlig det.

På apoteket fikk jeg opplyst at det er 'sunt å skifte merker' av og til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...