AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Hei. Jeg leier 25 kvm ettroms, og har hatt et spisebord i 3 år og det er blitt brukt kanskje 3 ganger til å spise ved. Resten av tiden ligger det bare klær, vesker og annet der som jeg ikke har giddet å ha på plass med en gang. Spiser stort sett i sofaen uansett. Jeg har veldig sjelden gjester og trives best alene hjemme, så treffer helst venner på tur, kafe eller besøker de om de har større bolig enn meg. Burde jeg kvitte meg med bordet når jeg allikevel ikke bruker det? Har ikke hatt middagsgjester hele tiden jeg har bodd her og ser ikke for meg at det blir noen forandring på det. Har du kvitta deg med møbler du tenkte at du måtte ha når du bodde trangt? Anonymkode: 5aa48...3b2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Ja, det hadde jeg ikke giddet å bruke plass på når det er snakk om 25 kvm. Anonymkode: f3c2c...38e 2
MiniMjau Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Ja, hvis det bare er til irritasjon så hiv det ut 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har 50 og orker ikke spisebord 🤪 Anonymkode: 3f53e...7f2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Takk for svar dere! Jeg nøler fortsatt med å kaste ut bordet. Tenker på grunner til at jeg kan få bruk for bordet. Som når jeg må reparere noe, eller lage noe. Men skal hvertfall ha ut den store og tunge stolen. Anonymkode: 5aa48...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå