Gå til innhold

Eksen til mannen løper til svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kontakter svigermor når hun har problemer, det er 14 år siden det ble slutt med hun og mannen min. For noen år siden gikk hun fra mannen hun var gift med og det var litt turbulens rundt bruddet. Den første hun kontaktet var min manns mor. De hadde da gjevn kontakt og har hatt det siden.

Jeg opplever også at de rotter seg sammen og snakker om meg bak min rygg, dette har kommet for en dag og da de ble konfrontert med dette ble det et helvete. Mannen min ønsker å være «nøytral» i saken, men valgte likevel å kjefte på meg for at jeg tok tyren med hornene når det kom til deres oppførsel. 

Jeg er kjempe fortvilet og føler meg veldig sveket. Noen råd om hvordan jeg kan gå frem? 

Anonymkode: 8cf4d...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akseptere at de er nære venninner, som støtter og hjelper hverandre? 

Anonymkode: 85410...e07

• Liker 12
Skrevet (endret)

Ja. Ikke la mannen din være «nøytral» når hans mor behandler deg sånn. Der skal partnere stille opp for hverandre.

Jeg er selv en person som er mer knyttet til mine foreldre og barn enn til partner, men jeg ville likevel ALDRI akseptert slikt tull fra deres side. 

Endret av Hippogriff
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akseptere at de er nære venninner, som støtter og hjelper hverandre? 

Anonymkode: 85410...e07

Ja, det er vel ikke stort annet å gjøre.

Skjønner at det er kjipt at du føler de har snakket om deg bak din rygg, men vanskelig å gi noe råd rundt det. Vi aner jo ikke hva som er blitt gjort, hvordan du er og hva de har sagt. Men det er dessverre slik at de aller fleste av oss baksnakker i en eller annen grad.

Anonymkode: 2554c...ded

• Liker 2
Skrevet

At de er nære venner forstår jeg, men at de snakker om deg bak din rygg er ikke ok.

Det er faktisk 14 år siden jeg og min eks gikk fra hverandre, og moren hans er en av mine beste venner og bestemor til mine barn.

Vi har begge nye forhold, men hun er sin egen person, jeg forstår ikke kravet mange har for å kutte kontakten med alle man var glad i bare fordi et forhold ikke fungerte. Det er ikke naturlig, for meg. 

Anonymkode: e2331...3d0

• Liker 5
Skrevet

Det er heilt greit at man har hyggelig tone mtp at man har barn og barnebarn som holder man sammen. Men det er vel ikke normalt at man går til eksen sin mor og får henne til å være med deg gjennom skilsmissen. Hun har ressurssterke mennesker rundt seg i sin familie. 

Skrevet

.

Skrevet

Du kan ikke diktere hvem voksne folk skal omgås... 

Anonymkode: d9887...25c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...