Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Vet det er teit av meg å bry meg. Er i et ganske nytt forhold og begynner å bli veldig forelsket. Han er en så bra, morsom og nydelig fyr. Han har tidligere delt leiligheten med en kompis, men kompisen flyttet til en annen by, så han trenger en ny leietager. Er vanskelig å finne leietagere nå si da endelig han fant en var /er jeg jo positiv til det. Det er bare at hun er en veldig pen jente med kul jobb og spennende liv. Blir litt intimidated tror jeg. Stoler på han selvfølgelig men klarer ikke slappe helt av enda. 

(Jeg kan forresten ikke flytte inn da jeg har hund og har et lite sted med egen hage hvor hunden trives og ikke plass til to her) 

Noen som har vært i samme situasjon? 

Anonymkode: 33444...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være et alternativ at han flyttet til deg? Kanskje litt sent nå, men jeg skjønner jo at du ikke liker situasjonen. 

Anonymkode: d997a...60f

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du med at du ikke har plass til to? Jeg og kona bodde i 8 mnd på 15 kvadrat, og i 4 år på 25, så alt er relativt,

Hadde ikke likt det nei, ikke helt innafor om det bare er de 2

Anonymkode: 4f3c6...c1d

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde aldri tolerert at typen min delte leilighet med en annen kvinne. Jeg hadde gjort det slutt. Som kvinne er man så vant med å skal akseptere og forstå seg i hjel på alt, men er ikke verdt det.

• Liker 16
Skrevet

Slapp av, hun er garantert ikke interessert i typen din. Bare tenk hvor få menn du er interessert i

Anonymkode: a0714...4b3

• Liker 11
Skrevet

Sier som ene duden i filmen «fatso»; mus i hus, er mus i hus 

Anonymkode: 1caae...800

• Liker 3
Skrevet
Natta1980 skrev (4 timer siden):

Jeg hadde aldri tolerert at typen min delte leilighet med en annen kvinne. Jeg hadde gjort det slutt. Som kvinne er man så vant med å skal akseptere og forstå seg i hjel på alt, men er ikke verdt det.

Å så får man gjerne slengt i trynet at man ikke stoler på kjæresten om man ikke tillater både strippeklubb og det som er. Hersketeknikk brukt for å gjøre jenter usikre på sine følelser 🙄

Anonymkode: 1caae...800

• Liker 7
Skrevet

Hvis dette er et vanlig type studentkollektiv ville jeg ikke vært bekymret. Jeg har selv bodd med både samme og motsatte kjønn i kollektiv. Alle har hver sine soverom, med felles oppholdsrom, kjøkken og bad. Har også hatt kjæreste som bodde sammen med en venninne. Det er da ikke slik at man ligger sammen bare så lenge det er en dame i hus. Men om du føler hun går mye lettkledd i fellesarealene og at de finner på ting sammen hele tida ville jeg kanskje blitt usikker.

Anonymkode: b957f...46f

• Liker 9
Gjest Skogsalv
Skrevet

Det hadde jeg ikke tolerert.  Uansett hvor mye han var til å stole på. En mann bør ikke sette seg i slike situasjoner når han er i et forhold.  Det har ikke med utrygghet å gjøre. Det har med respekt å gjøre.Dersom leieavtale ikke er inngått,bør han finne ny roomie  . Kjedelig for leietakeren,  men til det beste. 

Skrevet

Her er det mange usikre kvinner. Man må jo gjøre det som føles ok selv, men er dere så usikre på forholdet og mannen dere er sammen med altså? Det høres slitsomt ut. Han kan vel ikke ha kvinnelige venner, eller dra på byen uten dere heller? For meg er dette rart. Men igjen, dere om det.

Kjæresten min bodde med en kvinnelig kollega i noen måneder. Han trengte et sted å bo, hennes romkamerat flyttet ut, hun tilbydde han et rom. Nevnte jeg at dette var utenfor Norge også?

Jeg kjente henne og visste hun var ok, og jeg stolte også på kjæresten. Det gjør jeg enda :) det var for en periode. Man kan helt fint bo sammen med andre uten at følelser oppstår, og jeg vet hvor jeg har kjæresten min. 

Anonymkode: f956c...085

• Liker 7
Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her er det mange usikre kvinner. Man må jo gjøre det som føles ok selv, men er dere så usikre på forholdet og mannen dere er sammen med altså? Det høres slitsomt ut. Han kan vel ikke ha kvinnelige venner, eller dra på byen uten dere heller? For meg er dette rart. Men igjen, dere om det.

Kjæresten min bodde med en kvinnelig kollega i noen måneder. Han trengte et sted å bo, hennes romkamerat flyttet ut, hun tilbydde han et rom. Nevnte jeg at dette var utenfor Norge også?

Jeg kjente henne og visste hun var ok, og jeg stolte også på kjæresten. Det gjør jeg enda :) det var for en periode. Man kan helt fint bo sammen med andre uten at følelser oppstår, og jeg vet hvor jeg har kjæresten min. 

Ja,Gud så usikre vi er ,som ikke tolererer nakne kvinner på badet om morgenen og vegg i vegg om natten . Standard, - please!

Skrevet

Jeg har bodd på hybel med gutter alle årene jeg studerte og vi var aldri noe mer enn hybelkamerater. Det var ikke nærheten av at noe skjedde mellom noen av oss.

Selv om du, TS, syns at kjæresten din er "verdens beste" betyr ikke det at alle andre damer gjør det. 

Det virker som en del damer i forhold tror at single damer er desperate og prøver seg på det som kan krype og gå av mannfolk. Det stemmer overhodet ikke, de tar ikke til takke med hva som helst.

Anonymkode: e1ec1...2ae

• Liker 7
Skrevet

Dette hadde jeg aldri godtatt. Dere finner andre løsninger. 

Anonymkode: 302dc...9e3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det sier alle damene til de mennene jeg møter på nettet og. At de stoler på han. At de ikke er usikre eller sjalue. For da er aldri mannen utro. For dere er jo guds gave til mannen når dere lar mannen være fri for å ikke bli tatt for å være kontrollerende. 

Anonymkode: 302dc...9e3

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet

Nå er det Ikke kun handlingen / fristelsen som  er dilemmaet . 

Si at kjæresten er hel ved og holder seg på matta.  Han er gentleman til fingerspissene og som utleier redelig. Han er heller ikke typen til å være utro. 

MEN : vis meg den mann  ,som ikke tenker tanken og forestiller seg hvordan en kvinne ser ut ,når han hører dusjen om morgenen.  Dag ut og dag inn... 

Stemmer ikke det, gutta her inne ??

Det betyr ikke at han gjør noe eller drømmer/ fantaserer.  Men BILDET av dusjende kvinne er uunngåelig. 

For de som er komfortable med det,så er alt vel 😅

Skrevet

Selv om du synes han er den mest fantastiske gutten, så er det ikke sagt ar hun synes det. Og det er heller ikke sagt at han synes at hun er så spesiell heller. 
Han er forelsket i deg, så da bryr han seg katta om henne. 

Anonymkode: ac0e9...d92

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Skogsalv skrev (37 minutter siden):

Ja,Gud så usikre vi er ,som ikke tolererer nakne kvinner på badet om morgenen og vegg i vegg om natten . Standard, - please!

Altså, svaret ditt her @Skogsalvunderstreker jo bare det ab sier... Du tenker med en gang"worst case" mens de som deler blig garantert tenker noe annet.. 

TS, si fra til typen din da at du er usikker og at du sliter med tillitt - det er skikkelig tiltrekkende egenskaper :P eller rett og slett hold det for deg selv, jobb med det og få et bedre liv på lang sikt.

• Liker 4
Gjest Skogsalv
Skrevet
Carrot skrev (1 minutt siden):

Altså, svaret ditt her @Skogsalvunderstreker jo bare det ab sier... Du tenker med en gang"worst case" mens de som deler blig garantert tenker noe annet.. 

TS, si fra til typen din da at du er usikker og at du sliter med tillitt - det er skikkelig tiltrekkende egenskaper :P eller rett og slett hold det for deg selv, jobb med det og få et bedre liv på lang sikt.

Det er ikke worst case, som er problemet.  Det har jeg heller ikke sagt.  Det er din slutning av min uttalelse. 

Skrevet

Du kan ikke flytte inn til han, du sier han ikke kan flytte inn til deg, han trenger en romkamerat og har skaffet seg det. Kanskje skrevet kontrakt også? 

Hvilke muligheter for handling tenker du at du har her? Aksept og tillit er bedre for deg og forholdet ditt enn mistro og sjalusi. Da ryker forholdet uansett, så da kan du like gjerne avslutte det nå. 

Anonymkode: 055e5...41a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

😂😂😂😂😂

og du tror selvsagt at fack. Den morgenen man våknet opp etter et glass så bestemte man seg for å aldri snakke om det. 

Anonymkode: 47eb4...c2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...