AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Ser det finnes blant annet sukrin +, sukrin mels og sukrin gold. Hvilken av disse er best? Tenker å bruke de i te, på havregrøt og kanskje i noe bakst. Anonymkode: 572bc...3bb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Jeg synes sukrin gold, den smaker mest som vanlig sukker. Anonymkode: 395f9...784
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Jeg bruker sukrin melis i pisket krem, og bruker en blanding av denne og vanlig melis i nøttebunner basert på marengs. Sukrin Gold i det meste annet. Den er litt vanskelig å "strø", men er definitivt den jeg liker best på grøt. Bruker den i diverse bakst siden jeg alltid har den tilgjengelig. Sukrin+ har jeg brukt i f.eks vaniljekrem. Anonymkode: 558e9...90c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Sukrin gold har ikke den kalde følelsen som de andre har. Det er derfor min favoritt. Jeg vil tro det er smak og behag. Anonymkode: 185ea...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå