Gå til innhold

Overtidskontroll - ha med saker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på kontroll fire dager over termin her om dagen og hadde da ultralyd med vekstestimering, ctg(?) måling og de sjekket om jeg var moden, noe jeg ikke var. Fikk time til overtidskontroll 7 dager etter termin, som er i morgen, er det samme kontroll da? Og skal jeg ha med fødebaggen o.l i bilen så lenge eller blir man ikke satt i gang på denne kontrollen?

Anonymkode: aa8f2...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt den med. 

Anonymkode: 41b8d...7af

• Liker 1
Skrevet

Ville hatt den i bilen for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: fe737...e0f

• Liker 1
Skrevet

Åh, jeg er også over termin men fikk beskjed om at første kontroll er 7-9 dager over. Litt ulik praksis rundt omkring tydeligvis. Har i alle fall tenkt å ta med alt i bilen så får vi se hva som skjer.

Anonymkode: 89f6c...4fe

Skrevet

Jeg ville tatt den med. Jeg fikk ikke dra hjem fra den kontrollen, ble lagt inn og satt i gang med en gang. Overlevering av bag ble et helsikes styr

Anonymkode: 3fdec...ed0

Skrevet

Jeg hadde fødebagen i bilen på overtidskontroll. Det er jo litt større sjans for komplikasjoner når man er på overtid, som kan føre til igangsetting eller hastekeisersnitt. 

Anonymkode: a1e1b...deb

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ville tatt den med. Jeg fikk ikke dra hjem fra den kontrollen, ble lagt inn og satt i gang med en gang. Overlevering av bag ble et helsikes styr

Anonymkode: 3fdec...ed0

Hva var det som gjorde at de vedtok umiddelbar igangsetting?

Anonymkode: 89f6c...4fe

Skrevet

Jeg fikk heller ikke reise hjem fra overtidskontroll, ble lagt inn og satt i gang. Glad jeg hadde fødebag i bilen. Hadde ingen spesiell grunn til å forvente igangsetting, men ctg og ultralyd viste at babyen trengte å komme ut. Alt gikk strålende!

Anonymkode: e47fe...135

Skrevet

Ta med i bilen og la den ligge der hvis du blir sendt hjem. Jeg var på overtidskontroll og var sendt hjem pga alt var bra. Skulle komme igjen om noen dager. Kom hjem, sov noen timer, sto opp og da gikk vannet.... Når du er på overtid kan ting skje raskt. 

Anonymkode: 753f4...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...