Gå til innhold

makroner i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til bergen snart. Jeg craver makroner og andre bakevarer noe heelt sinnsykt! Her jeg bor så har vi lite av det, man må bestille selv hos privatpersoner.

Så spørsmålet mitt, dere som bor der eller har god kjennskap til bergen. Har dere noen favorittkonditori eller kafeer eller hva som helst, som selger?

Anonymkode: 43db4...525

Skrevet

Selges stort sett på alle litt større dagligvarebutikker (i alle fall Meny og Coop Extra), samt hos de fleste bakere. Men personlig syns jeg det er mye bakverk som er bedre enn makroner. 

Anonymkode: 8c513...deb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selges stort sett på alle litt større dagligvarebutikker (i alle fall Meny og Coop Extra), samt hos de fleste bakere. Men personlig syns jeg det er mye bakverk som er bedre enn makroner. 

Anonymkode: 8c513...deb

Ja de har makroner på coop ekstraen her også, men synes de ikke er så spesielle.

Gjerne kom med dine favorittkonditori eller kafeer som selger det du liker. Er åpen for alt

Skrevet

Jeg spiser ikke makroner, men føler jeg har sett det på Galleriet? 

Anonymkode: 5d542...c91

Skrevet

Meny har det, Lerøy i underetasjen på Galleriet, konditoriene osv. Synes jeg ser makroner overalt.

Anonymkode: a452c...c3c

• Liker 1
Skrevet

Du finner det omtrent hos alle dagligvarer og kafeer/konditorier. 

Anonymkode: f4e82...bb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Meny har det, Lerøy i underetasjen på Galleriet, konditoriene osv. Synes jeg ser makroner overalt.

Anonymkode: a452c...c3c

Vet du om lerøy har sånn plukk og ta type greier for makroner? Husker forige gang hadde de hvert fall det med mochi is

Skrevet

Flying Cakery på Paradis! Har åpent torsdag til lørdag. Anbefales sterkt.

• Liker 2
Skrevet

De selger håndlagde makroer i sjokoladebutikken på galleriet. Inngang fra torgallmenningen. De har fantastisk konfekt.. Har ikke prøvd makronene da, men tipper de er gode de også 😋 https://konfektgalleriet.no/

• Liker 1
Skrevet

tusen takk til dere to over meg! skal sjekke begge ut ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...