AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Del Skrevet 25. februar 2021 Hei. Jeg lurer på en ting. Hvor finner man en person som kan designe, tegne det som skal trykkes/ være på et produkt? La oss si jeg skal lage en bukse med 4 lommer osv. Så skal jeg ha rosa kaniner på buksen. Hvem er det som tegner kaninen? Hvilken stilling har denne personen i et firma? Yrke? Og Hvor finner man denne personen? Anonymkode: 48050...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minikrølla Skrevet 25. februar 2021 #2 Del Skrevet 25. februar 2021 Da er man nok en klesdesigner/motedesigner tenker jeg, men dette kan jeg ikke nok om. En venninne av meg studerer design (i Danmark) med spesialisering i tekstiler, men men usikker på om tittelen hennes blir noe annet enn «designer»🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kantarella Skrevet 5. mars 2021 #3 Del Skrevet 5. mars 2021 Du er på jakt etter en grafisk designer. De kan du finne gjennom å søke på nettet etter de som jobber frilans f.eks. De alelr fleste jobber i reklamebyråer eller lignende. Ellers har også en god del trykkerier grafiske designere ansatt som du kan hyre inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta123 Skrevet 10. april 2021 #4 Del Skrevet 10. april 2021 Sjekk Behance.net du Der kan du finne veldig mange dyktige designere som gjerne tar på seg et slikt oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå