AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Er det noen her som jobber i DIPS? Som kundekonsulent/brukerstøtte? Hvilken bakgrunn har du? Helse/IT/annet? Hvordan ser en typisk arbeidsdag ut? Lønn og ansiennitet? Anonymkode: eb83f...7dc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Generelt så er hele EPJ bransjen styrt av cowboys men DIPS har jeg faktisk ikke mye erfaring med. Jeg har oppfattet dem som OK de få gangene jeg har hatt med dem å gjøre. Min bakgrunn er innen IT og salg . Generelt sett anbefaler jeg alle å styre unna bedrifter i hele den sektoren. Glem alt som heter ansiennitet (ukjent begrep) og ryddige arbeidsforhold. Faglig utvikling kan du se langt etter. Men for all del DIPS kan være unntaket her. Anonymkode: 6f488...9b0
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Generelt så er hele EPJ bransjen styrt av cowboys men DIPS har jeg faktisk ikke mye erfaring med. Jeg har oppfattet dem som OK de få gangene jeg har hatt med dem å gjøre. Min bakgrunn er innen IT og salg . Generelt sett anbefaler jeg alle å styre unna bedrifter i hele den sektoren. Glem alt som heter ansiennitet (ukjent begrep) og ryddige arbeidsforhold. Faglig utvikling kan du se langt etter. Men for all del DIPS kan være unntaket her. Anonymkode: 6f488...9b0 Dette hørtes ikke så bra ut... Er veldig interessert i å søke på en stilling i DIPS. Men kommentaren din får meg til å tvile. Vil du utdype enda mer hva du mener? Anonymkode: eb83f...7dc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Jegvar ei venninne som er brukerkonsulent i DIPS. Bakgrunn er helsesekretær. Lønn er 460.000, går opp ca 20.000 i året. De følger ansiennitet, og har rom for lønnsforhandlinger utenom. Vanlige arbeidstider, med en og annen forespørsel om overtid i faktisk utbetalt overtid og ikke fleksitid (om man vil). Fullfinansiert hjemmekontor nå i corona; egen Packard, tastatur, mus, headsett, pult som de kan velge selv samt stol. Faglig utvikling i DIPS-forum, samt kurs i forhold til hvilken seksjon du jobber med. Usikker på akkurat hva ho gjør, men håndterer feil i henvisninger og journaler for alle helseforetakene. Anonymkode: 68dc9...085
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jegvar ei venninne som er brukerkonsulent i DIPS. Bakgrunn er helsesekretær. Lønn er 460.000, går opp ca 20.000 i året. De følger ansiennitet, og har rom for lønnsforhandlinger utenom. Vanlige arbeidstider, med en og annen forespørsel om overtid i faktisk utbetalt overtid og ikke fleksitid (om man vil). Fullfinansiert hjemmekontor nå i corona; egen Packard, tastatur, mus, headsett, pult som de kan velge selv samt stol. Faglig utvikling i DIPS-forum, samt kurs i forhold til hvilken seksjon du jobber med. Usikker på akkurat hva ho gjør, men håndterer feil i henvisninger og journaler for alle helseforetakene. Anonymkode: 68dc9...085 Tusen takk for et utfyllende svar! Dette synes jeg hørtes veldig bra ut. Lønnen er heller ikke så verst mtp at det er dagtid man-fre. 460 000 er mer enn jeg har som sykepleier i turnus, inkludert alt av tillegg 😅 Du vet vel ikke hvor mange års ansiennitet hun har? Anonymkode: eb83f...7dc
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for et utfyllende svar! Dette synes jeg hørtes veldig bra ut. Lønnen er heller ikke så verst mtp at det er dagtid man-fre. 460 000 er mer enn jeg har som sykepleier i turnus, inkludert alt av tillegg 😅 Du vet vel ikke hvor mange års ansiennitet hun har? Anonymkode: eb83f...7dc Usikker, men tror ho er på 9? Ikke nådd full iallefall. Eller kanskje den er i år? Ikke jobba i dips i mange år da, gikk fra helsesekretær i sykehus til dips. Beste avgjørelsen hennes. Anonymkode: 68dc9...085
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #7 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Usikker, men tror ho er på 9? Ikke nådd full iallefall. Eller kanskje den er i år? Ikke jobba i dips i mange år da, gikk fra helsesekretær i sykehus til dips. Beste avgjørelsen hennes. Anonymkode: 68dc9...085 Tusen takk for svar 😊 Anonymkode: eb83f...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå