Gjest Gjest_siril_* Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Lurte på om noen kunne annbefale meg noen gode hårprodukter? å da mener jeg ikke produkter kjøpt på rimi. gjerne noe de har på lookfantastic.com eller hos frisører. Er i hovedsak ute etter noe som gjør håret mykt/silkeaktig og som gir glans. Har blondt stripet hår og kanskje litt slitt. tar gjerne imot tips om andre produkter også
Gjest Amber! Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 Om du ønsker noe som gjør håret mykt og silkeaktig,jan jeg anbefale Redken All Soft Shampo og All Soft Soft Ends- produktene gir fuktighet til håret og tuppene. Håret blir mye letter å gre og style+at det lukter godt og blir silkemykt. Jeg elsker denne shampoen og kommer til å bruke den leenge. Forresten så er All Soft hårkur også bra,men kanskje best om du har nokså tørt hår. Jeg bruker den èn gang i uka om sommeren for å unngå at håret blir tørt og sprøtt. Jeg liker også kjempe godt en kur fra kerastase som er på en rosa krukke-husker ikke hva den heter. Den gir en del fukt,glans og passer fint til sensitivt og farget hår. Har bare prøvd kuren derfra,men skal snart teste ut shampo og balsam fra serien også-kanskje de er like gode?! Håret blir i hvertfall mykt og glansfult. Om du ønsker ekstra glans kan du bruke MOP Glisten Shine drops eller Redken Vinyl Glam Spray. Billig og bra er også Natursan baby Oil Aloe Vera som gir glans,fukt og deilgi lukt i håret! Om du har farget det blondt/bleiket og det er litt slitt,kan jeg anbefale Joico K-pack shampo og balsam. Håret blir mykt og styrket. Kerastase Ciment Anti-Usure balsam-kna også brukes som kur og virker oppbyggende på hår som er slitt av farging og styling. Kerastase Nutri-Scultp er egentlig for trørt hår,men gir bevegselse og galns til håret.
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2005 #3 Skrevet 21. august 2005 Skriver under på Redken All Soft. Redken Anti-Snap er en leave-in som tilfører håret både fukt og proteiner. Fin til behandlet hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå