Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan legge noen kort for meg, og gi meg litt mer innsikt? Jeg har kort selv og jeg har prøvd å spå meg selv, men jeg er alt for nybegynner til å kunne trekke noe veldig spesifikt ut av kortene. 

Det jeg lurer på er, hva ønsker han med meg, om han ønsker noe? Har han følelser for meg som noe mer enn en venn? 

Anonymkode: fe49a...4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som han har måttet bære deg litt. Som om du har noe negativt slm ban hjelper deg med. Det ødelegger for et forhold. Så ikke la det bli hans bør. Så er det sjanser.

Anonymkode: 7ea8a...7ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Virker som han har måttet bære deg litt. Som om du har noe negativt slm ban hjelper deg med. Det ødelegger for et forhold. Så ikke la det bli hans bør. Så er det sjanser.

Hmm.. interessant, han hjelper meg, men det vet han ikke haha.

Skrevet

Man skal ikke spå seg selv.  Jeg legger kort og har fått beskjed om det av andre:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hmm.. interessant, han hjelper meg, men det vet han ikke haha.

Han plukker det nok på et nivå. Bildene jeg får er deg i en trillebår, som han triller. Det er jo ikke bra. Dette kan være inneholder i samtalene dere i mellom eller noe annet. 

Skrevet
Anonymous 91 skrev (18 minutter siden):

Man skal ikke spå seg selv.  Jeg legger kort og har fått beskjed om det av andre:) 

Mye bedre å bytte på å lese hverandre enn å lese seg selv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mye bedre å bytte på å lese hverandre enn å lese seg selv. 

Helt enig.  Med å spå seg selv  så kan man få feil svar da man gjerne tenker på svaret man vil ha, om du skjønner 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det noen som kan legge noen kort for meg, og gi meg litt mer innsikt? Jeg har kort selv og jeg har prøvd å spå meg selv, men jeg er alt for nybegynner til å kunne trekke noe veldig spesifikt ut av kortene. 

Det jeg lurer på er, hva ønsker han med meg, om han ønsker noe? Har han følelser for meg som noe mer enn en venn? 

Jeg kan ikke spå deg, men om du forteller litt om forholdene rundt dette, så kan både jeg og andre anta basert på faktaen. 

Det generelle rådet jeg kan komme med, er at om du må spørre om dette eller under deg/ikke er sikker, så er han i all sannsynlighet ikke interessert i deg på den måten. 

Anonymkode: 8af57...43c

Skrevet

Undrer* 

Anonymkode: 8af57...43c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei😊 Hadde du kunnet legge kort på meg også? Ang kjærlighet? Hadde blitt veldig glad😊

Anonymkode: a0894...1e5

Skrevet

Hei. Jeg ser at du er ganske egenrådig og dominerende ovenfor han. Det er ikke bra. Du må la han komme frem med den han er også ts! Komme med sine meninger og lær deg å lytte til han, og andre. (Et spm.? Jeg ser at du er ca 170 høy. Halvlangt lys hår. Satt opp i hestehale. Og svart dressjakke og jeans litt høye i livet? Stemmer dette?)

Anonymkode: 5ad44...0b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei. Jeg ser at du er ganske egenrådig og dominerende ovenfor han. Det er ikke bra. Du må la han komme frem med den han er også ts! Komme med sine meninger og lær deg å lytte til han, og andre. (Et spm.? Jeg ser at du er ca 170 høy. Halvlangt lys hår. Satt opp i hestehale. Og svart dressjakke og jeans litt høye i livet? Stemmer dette?)

Og han liker deg nok litt, men han er avventende og usikker på deg fordi du er så dominerende. 

Skrevet

Takk alle sammen :) Jeg skal ta til meg alt dere sier. 

Ja jeg kan være veldig dominerende ovenfor han, så skal prøve å jekke meg ned heheh..

Ja jeg er rundt 1,70, hadde lyst hår inntil i høst, og er veldig glad i både hestehale og høye jeans. Dressjakke er nok heller sjeldnere jeg bruker ;)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Takk alle sammen :) Jeg skal ta til meg alt dere sier. 

Ja jeg kan være veldig dominerende ovenfor han, så skal prøve å jekke meg ned heheh..

Ja jeg er rundt 1,70, hadde lyst hår inntil i høst, og er veldig glad i både hestehale og høye jeans. Dressjakke er nok heller sjeldnere jeg bruker ;)

Hi hi ... takk for det. Da stemte det omtrent det jeg sa da!!😀😀👍🏽

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hi hi ... takk for det. Da stemte det omtrent det jeg sa da!!😀😀👍🏽

Har du lyst å spå meg? Lurer på kjærlighet, sosialt liv fremover og helse. Hadde blitt veldig glad om du vil hjelpe😊

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen 😊 er det noen som har tid og kan se hvordan ting ligger ann idag? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her igjen 😊 er det noen som har tid og kan se hvordan ting ligger ann idag? 

Ikke meningen å ødelegge tråden men har du mulighet til å legge kort for meg på mld? Ble nylig lagt kort for irl og lurer på om jeg får samme to ganger

AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (2 timer siden):

Ikke meningen å ødelegge tråden men har du mulighet til å legge kort for meg på mld? Ble nylig lagt kort for irl og lurer på om jeg får samme to ganger

Jeg kan for lite til å legge kort på noen desverre, hvis det var meg du tenkte på da haha. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 2.23):

Har du lyst å spå meg? Lurer på kjærlighet, sosialt liv fremover og helse. Hadde blitt veldig glad om du vil hjelpe😊

Hvis du fortsatt er her, anonymbruker ..0b3, så hadde jeg fortsatt satt veldig stor pris på om du vil lese meg🧡😊

Skrevet
Anonymous 91 skrev (På 25.2.2021 den 22.38):

Fordi det har du da ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...