AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Jeg har en venninne som jeg merket har trukket seg gradvis bort ifra meg. Jeg vet ikke helt hvorfor og hun sier at ingenting er galt når jeg har spurt. Hun har vært i et forhold med en det har fungert veldig dårlig med. Og imens har hun innledet noe med en annen fyr. Det er her jeg plutselig begynte å tenke litt. For denne fyren har jeg kjent lenge. Han gir meg alltid komplimenter og vil gjerne holde seg sammen med meg dersom vi er på fest og arrangementer sammen. Dette har nok min venninne sett. Jeg er overhodet ikke interessert i ham, og det har han nok skjønt. Min venninne er veldig oppmerksomhets syk. Hun lager mye styr dersom hun blir misfornøyd. Jeg har merket meg at hun har blitt irritert om han f.eks prater med andre damer istedet for å vie all oppmerksomhet mot henne. Hun har blitt mutt og sur da. Kan det være så enkelt at det er dette som ligger under? At hun er redd for at han skal prate med meg? Anonymkode: e6b11...28d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Det er det jo umulig for oss å vite. Hva med å ta det opp med henne? Anonymkode: 45497...ac9 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Kanskje, kanskje ikke. Men hvorfor ønsker du å være venn med ei sånn ei? 🤷♀️ Anonymkode: e779e...87b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Kanskje hun merker at du har en negativ holdning til henne? Du kaller hun jo både oppmerksomhetssyk, lett irritabel, at hun lager mye styr, er mutt og sur. Anonymkode: 74cb1...e4f 8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Jeg har tatt det opp med henne, og hun sier ingenting er galt. Hun skjønner ikke hva jeg mener når jeg spør sier hun. Grunnen til at jeg kaller henne oppmerksomhetssyk og slike ting, er fordi ting har eskalert. Hun var ikke helt sånn før, det har bare blitt verre og verre. Jeg hadde en tilstelning hjemme hos meg med kun noen få venner, og hun endte opp med å krangle seg ut med en fyr hun ikke likte, og ødela hele festen for alle. Alle på festen merket jeg ble lei meg, men hun har ikke engang tatt noe opp med meg i etterkant. Ikke unnskyldt seg eller noe som helst. Jeg kjenner at i dette tilfellet ikke er meg som skal opp noe. HI Anonymkode: e6b11...28d
Kristin70 Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 En venninnekrangel hvor vi får servert bare en side av saken... Dette kan ikke folk på KG vite noe om.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har tatt det opp med henne, og hun sier ingenting er galt. Hun skjønner ikke hva jeg mener når jeg spør sier hun. Grunnen til at jeg kaller henne oppmerksomhetssyk og slike ting, er fordi ting har eskalert. Hun var ikke helt sånn før, det har bare blitt verre og verre. Jeg hadde en tilstelning hjemme hos meg med kun noen få venner, og hun endte opp med å krangle seg ut med en fyr hun ikke likte, og ødela hele festen for alle. Alle på festen merket jeg ble lei meg, men hun har ikke engang tatt noe opp med meg i etterkant. Ikke unnskyldt seg eller noe som helst. Jeg kjenner at i dette tilfellet ikke er meg som skal opp noe. HI Anonymkode: e6b11...28d Er jo du som ikke har det bra med dette..... Anonymkode: f4333...4a6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #8 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er jo du som ikke har det bra med dette..... Anonymkode: f4333...4a6 nei for noe er jo åpenbart galt, og jeg er der nå at jeg ikke har så veldig lyst til å fortsette vennskapet vårt dersom hun ikke kan gi meg noen form for tilbakemelding på hva som er galt. Hun oppfører seg dårlig og forklarer seg ikke i etterkant engang. Ja jeg har litt problemer med det. Anonymkode: e6b11...28d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #9 Skrevet 25. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: nei for noe er jo åpenbart galt, og jeg er der nå at jeg ikke har så veldig lyst til å fortsette vennskapet vårt dersom hun ikke kan gi meg noen form for tilbakemelding på hva som er galt. Hun oppfører seg dårlig og forklarer seg ikke i etterkant engang. Ja jeg har litt problemer med det. Anonymkode: e6b11...28d Ok, tenker at da maa du nesten bare leve med det. Om du ikke vil ta praten.. vi vet jo ikke hva hun tenker.. Anonymkode: f4333...4a6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #10 Skrevet 25. februar 2021 1 hour ago, Kristin70 said: En venninnekrangel hvor vi får servert bare en side av saken... Dette kan ikke folk på KG vite noe om. Nettopp.. Anonymkode: f4333...4a6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #11 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, tenker at da maa du nesten bare leve med det. Om du ikke vil ta praten.. vi vet jo ikke hva hun tenker.. Anonymkode: f4333...4a6 Jeg har jo spurt henne, men hun sier alt er i skjønneste orden. Anonymkode: e6b11...28d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #12 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nettopp.. Anonymkode: f4333...4a6 Vi har jo ikke kranglet. Jeg opplever bare at hun oppfører seg så snodig, og er nå mer eller mindre trukket seg vekk. Jeg har som sagt spurt henne, men ifølge henne er alt ok. Så ja, jeg bør nok bare la det være og ikke bruke noe mer energi på henne. Anonymkode: e6b11...28d
Gjest ti10 Skrevet 25. februar 2021 #13 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ok, tenker at da maa du nesten bare leve med det. Om du ikke vil ta praten.. vi vet jo ikke hva hun tenker.. Anonymkode: f4333...4a6 Men herregud, TS har nevnt i to innlegg nå at hun har spurt direkte, men får til svar at det ikke er noe galt. Til TS, da er det vel ikke mer å gjøre, kanskje hvis dere har felles venner, kan du jo spørre om noen andre vet hva som skjer med hun som trekker seg unna.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #14 Skrevet 25. februar 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har jo ikke kranglet. Jeg opplever bare at hun oppfører seg så snodig, og er nå mer eller mindre trukket seg vekk. Jeg har som sagt spurt henne, men ifølge henne er alt ok. Så ja, jeg bør nok bare la det være og ikke bruke noe mer energi på henne. Anonymkode: e6b11...28d Da har du provd nok og vennskapet er kanskje ikke noe mer. Hadde gaatt videre.. Anonymkode: f4333...4a6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #15 Skrevet 25. februar 2021 2 minutter siden, ti10 said: Men herregud, TS har nevnt i to innlegg nå at hun har spurt direkte, men får til svar at det ikke er noe galt. Til TS, da er det vel ikke mer å gjøre, kanskje hvis dere har felles venner, kan du jo spørre om noen andre vet hva som skjer med hun som trekker seg unna. Ja? Men da er det jo ikke mer aa gjore....... Anonymkode: f4333...4a6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #16 Skrevet 26. februar 2021 Hva er som egentlig feiler folk på kg? SÅnn som dette ser jeg ofte i tråder, får ikke lyst til opprette tråder når man alltid får sånne svada svar. Anonymkode: 5b747...ae2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #17 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er som egentlig feiler folk på kg? SÅnn som dette ser jeg ofte i tråder, får ikke lyst til opprette tråder når man alltid får sånne svada svar. Anonymkode: 5b747...ae2 TS, min anbefaling er å kutte henne ut og invitere henne ol, dette kommer bare til å bli verre og verre og hun kommer til å lage et helsike bråk, trust me! Anonymkode: 5b747...ae2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #18 Skrevet 26. februar 2021 ti10 skrev (9 timer siden): Men herregud, TS har nevnt i to innlegg nå at hun har spurt direkte, men får til svar at det ikke er noe galt. Til TS, da er det vel ikke mer å gjøre, kanskje hvis dere har felles venner, kan du jo spørre om noen andre vet hva som skjer med hun som trekker seg unna. Det er KG, ikke rart folk ikke gidder å lage tråder med slike svar. Jeg hadde prøvd å unngå denne damen så godt jeg kunne uten å lage bråk med andre venner. Inkluder henne når man må og droppe henne hvis man kan. TS her er det bare å bruke KORONA KORTET for hva det er verd! Anonymkode: 5b747...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå