Gå til innhold

Vondt høyre side av navlen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt noe lignende? Våknet i dag tidlig og hadde vondt i magen. Det er ikke sånn "har spist noe dårlig/ luft i magen"-vondt. Føles som om jeg har hold, på en måte. Hvis jeg skal sammenligne det med noe. 

Det er rett til høyre for navlen. Hvis jeg presser gjør det vondt. Det går over hvis jeg tar det med ro en stund, men kommer tilbake når jeg rører på meg. 

Googlet jo litt, og det som dukker opp er blindtarmbetennelse. Men jeg har ikke feber eller kvalme. Føler meg helt fin bortsett fra at det er vondt i magen. Det er ikke så vondt at jeg griner av smerte eller noe. Men nok til at jeg ikke orker annet enn å ligge i sofaen fordi det blir vondt når jeg går.

Anonymkode: 0e124...7ca

Skrevet

Jeg har det i blant, har bare tenkt at det er luft eller fra tarmen siden det kommer tilbake med ujevne mellomrom men går over av seg selv igjen.. Du får nesten se an litt om det blir verre eller går over? Kanskje forsøk å beveg deg litt tilfelle det er muskulært, så du får løst opp litt? Ta varmepute på også :)

Anonymkode: 11f7e...dd1

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har det i blant, har bare tenkt at det er luft eller fra tarmen siden det kommer tilbake med ujevne mellomrom men går over av seg selv igjen.. Du får nesten se an litt om det blir verre eller går over? Kanskje forsøk å beveg deg litt tilfelle det er muskulært, så du får løst opp litt? Ta varmepute på også :)

Anonymkode: 11f7e...dd1

Takk for svar. Virker som om det har gått litt over nå. Gikk en tur på do, strakk og bøyde litt på meg for å se om det kom tilbake. Men det gjorde ikke noe vondt. Bare litt "ømt" nå. Får håpe det går over. Våkna med det her kl 6 i dag tidlig, så er litt lei 😅. Varmepute var lurt :)

ts

Anonymkode: 0e124...7ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...