AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Jeg tok for første gang balayage for et par måneder siden, og er veldig fornøyd. Nå begynner jeg å få litt ettervekst, og frisøren nevnte at neste gang trengte jeg bare å ta farge i vasken, for å opprettholde fargen. Er det noen som skjønner hva hun mente? Mente hun minicolor? Hva gjør andre som tar balayage? Tar dere minicolor i mellom, eller balayage hver gang, og evt. hvor ofte? Eventuelt er det noen frisører her som kan svare? Anonymkode: d6933...fbe
Kenelz Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Hun mente sikkert glansvask, en type hårfarge som ikke «skader» og ikke er permanent. Blir nesten som fargebalsam, men får en bedre resultat. Hadde jeg vært deg så hadde jeg bedt om «baby highlights» sånn når man først får ettervekst så ser man det ikke. Brukte tidligere å dra til frisøren 1 gang i måneden og etter baby highlights har jeg ikke vært hos frisøren på snart 1 år. Opprettholder fargen hjemme med «fargebalsam» fra frisøren. Eks: Wella Color Fresh og Moroccanoil Color Depositing. Bruker det ca hver tredje uke +/-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå