AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Jeg befinner meg et mørkt sted og situasjonen stinker. Jeg har vært sammen med dama siden forever. Og vi har opplevd myyye dritt sammen. Forholdet vår kan oppsummeres slik: Hun forsyner seg grovt av det livet har å tilby og når ting blir til dritt, er det jeg som må til pers. Jeg føler at hun noen ganger strekker meg så langt at jeg frykter noe i meg blir ødelagt. Her om dagen beskyldte hun meg å ikke «holde tett». Som om jeg liksom skulle lekke. Hun mente at jeg er for slapp når vi er ute blant folk. Alt dette resulterte i en ukontrollert utblåsning fra min side. Og da virket det som om hun ble veldig flau over meg. Det er for øvrig ikke den eneste gangen jeg har sittet med følelsen av at hun skammer seg over meg. Hun introduserer meg f.eks sjelden for noen av kollegaene sine. Og de få gangene hun gjør det, så er det alltid de drita, jævlige alfahannene som skaper mye uønsket friksjon hos meg. Og andre ting: Hvis vi skal ut og spise, vil hun alltid gå på spicy asiatiske restauranter. Jeg vil ikke dette. Det gjør vondt etterpå når hun har valgt å gjøre det likevel. Vi har også en felles bekjent som ikke kan beskrives som annet enn en f*itte. Hun sikler når hun blir opphisset, men er ellers en kjip tørrpinn. Og uansett hvor jeg snur og vender meg, så er hun der rett foran meg med pisset sitt. Men dama mi nekter å gjøre noe med situasjonen. Dama mi insisterer på at vi hadde vært miserable uten henne og sier hun gir henne mye mer glede enn jeg noen gang har gjort. For ca en uke siden fortalte jeg dama at jeg hadde fått nok av dritten hennes. Siden da har jeg snurpet meg sammen og ikke åpnet meg i det hele tatt. I går begynte hun å gråte. Hun sier det gjør vondt når jeg oppfører meg sånn som dette. Er det jeg som er rasshølet her Anonymkode: 13bf0...7df 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Du oppfører deg som et offer her som er fratatt alle valg - Hvorfor velger du å være sammen med henne? Anonymkode: 1e43a...b79 20
Hengebuksvinet Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Dette høres for rotete ut for meg. Du skriver om alfahanner og fitter, et varselet for meg. Hun tar ikke hensyn til dine ønsker. Kanskje har dere det bedre uten hverandre. 33
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Mmmmm..... Utfra sånn du formulerer deg og ser på andre: ja, det oppfatter jeg at du er i oppførsel. Men det betyr jo ikke at hun ikke er det samme? Anonymkode: beb70...356 15
Gjest Alterego666 Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det jeg som er rasshølet her Du virker som et rasshøl. Man beskriver ikke kjæresten sin slik. Jeg åpner for at dere begge er rasshøl, men siden det er din HI, er indikasjonen sterkest mot deg.
Daria Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 Basert på hvordan du ordlegger deg og hvordan du omtaler andre, blir jeg ganske overbevist om at du hvertfall er en del av problemet. Når din side av saken stiller deg i et såpass dårlig lys, er neppe hennes side noe bedre - uten at det betyr at ikke hun også har sin del av ansvaret. Sikker på at dette forholdet er verdt å fortsette? 10
Tanuki Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 Du er rasshølet ja, 100% mulig hun er det og, men hvis det er så ille så slå opp. 10
Gjest ti10 Skrevet 25. februar 2021 #9 Skrevet 25. februar 2021 SS skrev (35 minutter siden): Dette høres for rotete ut for meg. Du skriver om alfahanner og fitter, et varselet for meg. Hun tar ikke hensyn til dine ønsker. Kanskje har dere det bedre uten hverandre. Enig, og hvis formuleringene i innlegget her er typisk for hvordan disse to kommuniserer i forholdet, så skjønner jeg veldig godt at det ikke fungerer. Til TS, dere må jo snakke sammen. Og bruk klare og tydelige formuleringer, bruk konkrete ord, ikke prøv deg på overført betydning og en haug med metaforer. Det du sier er sikkert glassklart i hodet ditt, men det er ikke like forståelig for andre.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #10 Skrevet 25. februar 2021 Alterego666 skrev (37 minutter siden): Du virker som et rasshøl. Man beskriver ikke kjæresten sin slik. Jeg åpner for at dere begge er rasshøl, men siden det er din HI, er indikasjonen sterkest mot deg. Klokt sagt! Anonymkode: 67850...d98 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #11 Skrevet 25. februar 2021 Jeg forstår ikke innlegget ditt og hvem som gjør hva galt i situasjonene du beskriver, men basert på måten du uttrykker deg så oppfatter jeg deg som et rasshøl eller iallfall en kjip fyr på generell basis. Om du gjør ting i offentlighet som dama blir flau over så må du jo gå i deg selv og se om det er oppførsel som bør endres, jeg vet ikke hva du mener med å blåse ut, men de fleste ikke-rasshøy pleier jo å ha kontroll på feks sinnet sitt og oppføre seg høflig og hyggelig mot folk man ikke kjenner eller mot venner og kjæreste. Eventuelle uenigheter tar man gjerne å snakker om hjemme eller direkte med den det gjelder. Det med alfahanner og siklende fittevenninner skjønner jeg ikke noe av, merkelige formuleringer. Anonymkode: d6941...7e4 13
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #12 Skrevet 25. februar 2021 Jeg tror dere begge to er idiotisk i oppførselen ovenfor hverandre. Og jeg tror det beste for dere begge hadde vært om dere gikk hver deres vei. Anonymkode: 622cf...1fc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #13 Skrevet 25. februar 2021 Altså, du omtaler både kjæresten din og andre kvinner og menn på en foraktfull og helt ufyselig måte. Så, ja, jeg vil tippe at du mangler en grunnleggende respekt for andre mennesker. Du skriver på en veldig aggressiv måte og får ukontrollerte utblåsninger ute blant folk? Jeg hadde løpt og aldri sett meg tilbake om jeg var kjæresten din. Anonymkode: 4ffa9...f01 11
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #14 Skrevet 25. februar 2021 Skjønner lite av innlegget ditt. Hadde vært fint med noen eksempler. "Hun forsyner seg grovt av det livet har å tilby og når ting blir til dritt, er det jeg som må til pers." Ok, det sier jo ingenting om hvem som er drittsekken, det sier bare at du føler deg urettferdig behandla. Snurpe deg sammen i en uke, hva vil du oppnå med det? Straffe henne? Det du får er enda mindre tillit og forholdet blir kjørt lenger ned i grøfta. Du må snakke om hva du vil ha endring på, eller så må du få en slutt på forholdet. Du greier jo ikke si fra hvilken resturant du vil gå på engang. Da trengs det mye jobb med kommunikasjonen. Normale, hyggelige mennesker kaller ikke folk de ikke kommer overens med for fitter og siklende, kjipe tørpinner. Sånn sett høres du ut som et ganske stort rasshøl. Anonymkode: 4b57a...1cf 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #15 Skrevet 25. februar 2021 At du lekker ute blant folk og er slapp? Som resulterer i utblåsning? Mener du som i munndiare eller slapp tarm ...? For da er det jo ditt eget rasshøl det er noe i veien med ...🤪 Anonymkode: a5a40...efb 9
albaniajenta Skrevet 25. februar 2021 #16 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For ca en uke siden fortalte jeg dama at jeg hadde fått nok av dritten hennes. Siden da har jeg snurpet meg sammen og ikke åpnet meg i det hele tatt. I går begynte hun å gråte. Hun sier det gjør vondt når jeg oppfører meg sånn som dette. Anonymkode: 13bf0...7df Hun kjøper nok snart lakserende middel, tror ikke du kan holde igjen da.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #17 Skrevet 25. februar 2021 Må være noe av det rareste jeg har lest her inne. Jeg skjønner ikke hva du mener, eller hva som er problemet 🤷🏼♀️ Ordene du bruker om andre er i alle fall ikke særlig hyggelige, og det høres kanskje ut som du har en lite hensiktsmessig adferd? Anonymkode: 46bce...c95 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #18 Skrevet 25. februar 2021 Måten du skriver på, fitter, alfahanner...altså er du 19? Du virker som et rasshøl ja. Ikke skjønner man hva problemet egentlig går ut på heller. Er du sjalu? Hva har dama di egentlig gjort galt? At hun liker spise asiatisk mat? At hun introduserer deg for folk hun kjenner? Anonymkode: 50162...56a 8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #19 Skrevet 25. februar 2021 Du oppfører deg dårlig og har lite respekt for hvordan du omtaler andre. Du er ikke et offer så skjerp deg, du kan gjøre masse med situasjonen din uten å gå i den barnslige «silent mode». Anonymkode: be8fb...b1d
Viktualia Skrevet 25. februar 2021 #20 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg befinner meg et mørkt sted og situasjonen stinker. Anonymkode: 13bf0...7df 😆 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå