AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #161 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvem var han mannlige sangeren som spilte piano? På maskeradeballet? Anonymkode: e0d17...d27 Lurer også på! Anonymkode: 2ed8d...c26 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #162 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvem var han mannlige sangeren som spilte piano? På maskeradeballet? Anonymkode: e0d17...d27 Var ikke det Luke Elliot? Anonymkode: 07efd...90b 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #163 Skrevet 7. mars 2021 Jeg ble fysisk kvalm av den sugingen av han mannlige stripperen, mens kona lå i senga. Får ikke bildet ut av hodet, for en jævlig scene!!!!!🤬🤬🤬 Anonymkode: a9687...923 24
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #164 Skrevet 7. mars 2021 Tror at Henrik ble forelsket i dama, men siden han ikke klarer å være ærlig med seg selv og er så opptatt av fasade, kan han ikke være sammen med henne. Anonymkode: 2ed8d...c26 16
Korpsnerden Skrevet 7. mars 2021 #165 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvem var det Bonnevie spilte? Anonymkode: 9fe73...32c Aner ikke, men jeg tenkte umiddelbart på Marte Krogh. 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #167 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ... Og navnevalgene; Hermine, Celine, Tomine og Mille... Høres for oppdiktet ut at de skal være i samme gjeng. ... Anonymkode: 2d3a2...007 Enig. I sær når de ikke er født inn samme miljø i utgangspunktet. Anonymkode: c9d21...139 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #168 Skrevet 7. mars 2021 Curlyme skrev (41 minutter siden): Tror dere det kommer sesong 3 Den MÅ komme! Gjerne nå Anonymkode: 2ed8d...c26 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #169 Skrevet 7. mars 2021 Hvilken episode var Maria Bonnevie med i? Anonymkode: 9fe73...32c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #170 Skrevet 7. mars 2021 loveli skrev (14 timer siden): Og er det ikke det det ofte gjør for de store gutta? Hørt på podcasten Avhørt og episodene "torpedoen og milliardæren" f.eks.? Har du mye penger og/eller makt så eier du verden. Synes serien er skikkelig bra jeg, og den viser hvor galt det kan være bak husets fire lykkelige rike vegger. Jeg liker stemningen serien ofte klarer å formidle og selv om jeg ikke er så fan av hvordan Pål Sverre Hagen spiller sin karakter, så synes jeg det aller meste annet er veldig underholdende. Pim 🥰 Jeg liker også dialogen, virker ok troverdig. Det er viktig når det er på norsk. Enig med deg ang hvordan han portretterer William. Det er noe både ekkelt og ikke troverdig med den «smilende» ansiktet i alle situasjoner - mangler mer dybde, han virker bare rape gal. Adam spiller fantastisk godt, det sleske smilet han setter opp. Santelmann er overraskende severdig...Øigarden sliter jeg med å ta alvorlig, sett han for mye egentlig. Kittelsen er veldig god - alt i alt slukte jeg sesong 2. kommer definitivt til å se en evt ny sesong. Anonymkode: 104e9...b8f 5
Fie92 Skrevet 7. mars 2021 #171 Skrevet 7. mars 2021 Den falske luggen til hun svenske tok kaka for min del. Var jo ikke samme hårfarge en gang😂 klarte ikke fokusere på noe annet når de filmet henne. Fint å se at de viste mer av fruene også. Skulle gjerne sett enda mer. Men hun som spiller Tomine kan vel ikke være skuespiller? Klarer jo ikke si én replikk troverdig. Var vel en grunn til at hun var helt stille i sesong 1. 16
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #172 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Severdig. Og av og til morsomt. Men blir noen ting jeg henger meg opp i. F.eks han fyren (Pål?) som ble stripset fast i kjelleren til Jeppe. Burde jo ha hadd sykt vondt i armene etter å ha hadd armene slik i flere timer? Synes de som spiller Celine og Tomine spiller ganske dårlig. Fremstår som opplesing av manuset. Og navnevalgene; Hermine, Celine, Tomine og Mille... Høres for oppdiktet ut at de skal være i samme gjeng. Noen ting dukker så fort opp og fremstår som nødløsninger. Og denne reisen William dro på...noen har kopiert veldig fra The deer hunter og The shining! Anonymkode: 2d3a2...007 Enig😅 Tomine spesielt spiller ekstremt dårlig, syns jeg. Hun er egentlig modell da. Skuespill er ikke hennes sterkeste side. Anonymkode: 4b105...f14 10
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #173 Skrevet 7. mars 2021 Fie92 skrev (1 minutt siden): Den falske luggen til hun svenske tok kaka for min del. Var jo ikke samme hårfarge en gang😂 klarte ikke fokusere på noe annet når de filmet henne. Fint å se at de viste mer av fruene også. Skulle gjerne sett enda mer. Men hun som spiller Tomine kan vel ikke være skuespiller? Klarer jo ikke si én replikk troverdig. Var vel en grunn til at hun var helt stille i sesong 1. Postet akkurat. Hun er modell, ikke skuespiller. Skjønner ikke helt at de har henne med, når hun spiller så dårlig. Hun er veldig flott modell da. Anonymkode: 4b105...f14 3
Gjest Mumlehumle Skrevet 7. mars 2021 #174 Skrevet 7. mars 2021 Curlyme skrev (43 minutter siden): Tror dere det kommer sesong 3 Det må komme en sesong 3. Hverfall var slutten lagt opp til det.
Curlyme Skrevet 7. mars 2021 #175 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Den MÅ komme! Gjerne nå Anonymkode: 2ed8d...c26 Gleder meg.så hele seong 2 på 2 kvelder😂😂😂😂 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #176 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 19.51): Jepp, han manusforfatteren er sur på øst-europeere. Det er ganske tydelig. Anonymkode: 2ed8d...c26 Føler du deg tråkket på? Anonymkode: 64053...a4d 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #177 Skrevet 7. mars 2021 Synes hun Celine spiller veldig dårlig 🙈 ellers veldig gode skuespiller prestasjoner hos de aller fleste. Det ligger vel i kortene at det vil komme en 3. sesong 😊 Anonymkode: 9b147...7e8 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #178 Skrevet 7. mars 2021 Håper det blir sesong tre. Hadde vært interessant å se enda mer av familiene deres og hvordan dette påvirker dem. Og så er jeg veldig spent på hva som egentlig skjedde i siste episode? Anonymkode: 07af6...5f1 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #179 Skrevet 7. mars 2021 Curlyme skrev (56 minutter siden): Gleder meg.så hele seong 2 på 2 kvelder😂😂😂😂 Jeg så hele sesongen i går jeg 😂 . Hørte på radioen et intervju med Øigarden, han sa det var mye materiale igjen til å kunne lage flere sesonger av. Håper det kommer Anonymkode: 0320c...78d 8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #180 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Severdig. Og av og til morsomt. Men blir noen ting jeg henger meg opp i. F.eks han fyren (Pål?) som ble stripset fast i kjelleren til Jeppe. Burde jo ha hadd sykt vondt i armene etter å ha hadd armene slik i flere timer? Synes de som spiller Celine og Tomine spiller ganske dårlig. Fremstår som opplesing av manuset. Og navnevalgene; Hermine, Celine, Tomine og Mille... Høres for oppdiktet ut at de skal være i samme gjeng. Noen ting dukker så fort opp og fremstår som nødløsninger. Og denne reisen William dro på...noen har kopiert veldig fra The deer hunter og The shining! Anonymkode: 2d3a2...007 Hermine, Tomine, Celine og Mille er jo sånne navn som rikinger i øvre sosiale sjikte gir sine døtre, så regner med at kanskje to eller tre av disse damene liksom skal komme fra rikmannsfamilier, hvis ikke er det litt rart at alle fruene har sånne navn. Ingen som heter Ingeborg, Hege eller Anne Grethe... Anonymkode: b7634...708 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå