every woman Skrevet 3. mars 2021 #21 Skrevet 3. mars 2021 Jeg vet sannelig ikke. Sist satt jeg sånn hele sesongen, og tenkte er det mulig, er det mulig, er det MULIG. Det ble nesten i meste laget. Etter hva jeg forstår er ikke sesong 2 uti med stortåa først heller. Men jeg regner med nysgjerrigheten tar overhånd, så jeg gir den nok en sjanse. 4
Mperle Skrevet 3. mars 2021 #22 Skrevet 3. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 16.31): Gleder meg veldig. Likte skuespillet og de ulike karakterene. Håper kvinnene kommer mer frem og slår tilbake. Vil se mennene slite og svette! Anonymkode: 7fcbf...f41 Enig. Leste at Agnes Kittelsen virkelig hadde jobbet hardt med sin egen skuespillerprestasjon i sesong 2. Veldig spent på å se. https://www.nrk.no/kultur/xl/exit-sesong-2_-kvinnene-tar-hevn-1.15377111 Ryddet for kommentar til slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 7. mars 2021 av Perelandra
Little Diva Skrevet 3. mars 2021 #23 Skrevet 3. mars 2021 (endret) Gledes! Men undres dog på dette, hvor galt kan det være som gjør at det ikke kunne brukes i serien? Man har vel sett det meste i film og tv nå.. Sitat Produsenten forteller også at de fikk en rekke henvendelser av koner og ekskoner til finansmenn etter at «Exit» ble vist i fjor. Noen av kvinnene fortalte historier det knapt er mulig å tro og forestille seg - om fester og hvordan de er blitt behandlet av sine menn. Enkelte ting var så rå og ville at vi ikke kunne bruke dem i serien, sier Testmann-Koch. https://www.dagbladet.no/kultur/dette-vet-vi-om-nye-exit/73279525 Endret 3. mars 2021 av Little Diva 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #24 Skrevet 3. mars 2021 Bra TV-serie, men med utrolig mange fordommer Anonymkode: 2ed8d...c26
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #25 Skrevet 3. mars 2021 Little Diva skrev (3 timer siden): Man har vel sett det meste i film og tv nå.. Enig. Så forrige sesong, men dette har vi jo sett før i en rekke filmer og serier. Denne serien bringer intet nytt. Er ingen vits å se neste sesong, regner med de fortsetter i samme opptråkkede spor. Anonymkode: 2460e...a79 2
Little Diva Skrevet 3. mars 2021 #26 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Enig. Så forrige sesong, men dette har vi jo sett før i en rekke filmer og serier. Denne serien bringer intet nytt. Er ingen vits å se neste sesong, regner med de fortsetter i samme opptråkkede spor. Anonymkode: 2460e...a79 Blir mest for underholdningen sin del, ja. Men at folk blir sjokkert av det de ser sier jo litt om hvor beskyttet fra omverdenen enkelte lever. 9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #27 Skrevet 3. mars 2021 Little Diva skrev (2 minutter siden): Blir mest for underholdningen sin del, ja. Men at folk blir sjokkert av det de ser sier jo litt om hvor beskyttet fra omverdenen enkelte lever. Helt enig. Folk tar så av på denne serien som om den var sååå revulosjonerende og sjokkerende, ingen som aaaante at dette miljøet fantes. Da har de ikke akkurat sett noen filmer eller serier fra Wall Street miljøet. Anonymkode: bfb65...d27 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #28 Skrevet 4. mars 2021 Flere enn meg som varmer opp til sesong 2 i morgen med å se sesong 1 igjen? 😎 Anonymkode: c9d21...139 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #29 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Helt enig. Folk tar så av på denne serien som om den var sååå revulosjonerende og sjokkerende, ingen som aaaante at dette miljøet fantes. Da har de ikke akkurat sett noen filmer eller serier fra Wall Street miljøet. Anonymkode: bfb65...d27 Kan bare snakke for meg selv, men det er ikke «sjokkerende innhold» som gjør at jeg digger serien. Det er skuespillerprestasjonene, castingen, manus, kostymer, rekvisitter. Hvordan alle involverte har skapt hele helheten. Jeg syns det er godt håndverk. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flere enn meg som varmer opp til sesong 2 i morgen med å se sesong 1 igjen? 😎 Anonymkode: c9d21...139 Jepp. Har nettopp sett igjennom hele sesong 1. Og det var fint, for da fikk jeg frisket opp hukommelsen litt. Også la jeg merke til mange flere små detaljer enn første gang jeg så den. Anonymkode: 2902b...951 20
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #30 Skrevet 4. mars 2021 Gleder meeeeeeeg! Anonymkode: 9fe73...32c 1
Little Diva Skrevet 4. mars 2021 #31 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan bare snakke for meg selv, men det er ikke «sjokkerende innhold» som gjør at jeg digger serien. Det er skuespillerprestasjonene, castingen, manus, kostymer, rekvisitter. Hvordan alle involverte har skapt hele helheten. Jeg syns det er godt håndverk. Jepp. Har nettopp sett igjennom hele sesong 1. Og det var fint, for da fikk jeg frisket opp hukommelsen litt. Også la jeg merke til mange flere små detaljer enn første gang jeg så den. Anonymkode: 2902b...951 Jeg derimot er ikke helt overbevist enda vedrørende Kittelsen sin rolle i serien, håper hun gjør et bedre comeback i neste sesong. Er mange andre flinke kvinnelige skuespillere jeg heller kunne tenkt meg å sett i hennes rolle. Berger imponerer heller ikke veldig. Derimot synes jeg Øigarden kler sin rolle veldig bra. 11
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #32 Skrevet 4. mars 2021 Little Diva skrev (1 minutt siden): Jeg derimot er ikke helt overbevist enda vedrørende Kittelsen sin rolle i serien, håper hun gjør et bedre comeback i neste sesong. Er mange andre flinke kvinnelige skuespillere jeg heller kunne tenkt meg å sett i hennes rolle. Berger imponerer heller ikke veldig. Derimot synes jeg Øigarden kler sin rolle veldig bra. Simon Berger er kanskje den som imponerer meg mest i hele serien. Men generelt syns jeg castingen er veldig bra. Anonymkode: 2902b...951 15
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #33 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gleder meeeeeeeg! Anonymkode: 9fe73...32c Er det i dag? Anonymkode: 2ed8d...c26
Gjest Lunaris Skrevet 5. mars 2021 #34 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det i dag? Anonymkode: 2ed8d...c26 Ja
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #35 Skrevet 5. mars 2021 Little Diva skrev (9 timer siden): Derimot synes jeg Øigarden kler sin rolle veldig bra. Jeg synes han var den med mest troverdig fremføring av karakteren. De fleste andre skuespillerne i serien har for stor avstand og ender med å overdrive akkurat litt for mye. Øigardens språk og sosiolekt var passende for rollen, og det samme gjaldt for Valheim Hagen, begge to klarte å spille rollen med akkurat passe trykk uten at det ble for overdrevet. Motsatt synes jeg Santelman gjorde en like uinteressant tolkning i denne serien som i alt annet han er med i, jeg synes kort og godt at han er en dårlig skuespiller og forstår ikke hvorfor han til stadighet castes i roller som er for store for ham. Anonymkode: 2460e...a79 12
Gjest Maxwell Skrevet 5. mars 2021 #36 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Flere enn meg som varmer opp til sesong 2 i morgen med å se sesong 1 igjen? 😎 Anonymkode: c9d21...139 Har begynt på nytt med sesong 1 nå. Sesong 2 senere i kveld ☺️
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #37 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 20.03): Nei, sesong 1 var middelmådige greier. Anonymkode: 959e0...087 Hæ? Middelmådig???90% av Norges befolkning er IKKE enig med deg!!! Anonymkode: 44e73...dd0 15
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #38 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Middelmådig???90% av Norges befolkning er IKKE enig med deg!!! Anonymkode: 44e73...dd0 Det er veldig individuelt hva folk synes, og folk må på lov til å mene det 😉 Anonymkode: 84292...3ae 5
Little Diva Skrevet 5. mars 2021 #39 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Simon Berger er kanskje den som imponerer meg mest i hele serien. Men generelt syns jeg castingen er veldig bra. Anonymkode: 2902b...951 Ikke enig der 😜 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #40 Skrevet 5. mars 2021 Pål Sverre er så sexy 😘 Anonymkode: 2ed8d...c26 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå