Gå til innhold

Exit sesong 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Det var ingen misforståelser der, jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå med det. Ja det er jo selvfølgelig mest Oslo, mulig alt det er spilt inn etter lockdown. 

Anonymkode: e6641...8eb

Fram med t-skjeen. Handlingen foregår etter koronalocldown. Manuset er gjerne skrevet før man går i gang med innspilling. Hvordan foregår handlingen etter koronalockdown hvis det er spilt inn før?

Anonymkode: a7082...7d0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med at handlingen foregår etter lockdown?? Snakker de om corona i serien? Når har jeg bare sett første episode men btw, så spilles ikke ting inn koronologisk, det spiller inn etter hva som er mest praktisk. 

Jeg mener det jeg sier, at handlingen i serien foregår etter at det har vært koronanedstenging.

Ja de snakker om korona. F. Eks sier Adam til båtnaboen som er tysk at hadde det ikke vært for hans land hadde det ikke vært noe korona i Europa. Henrik snakket om å være hjemme med kone å barn i seks uker under koronalocldown.

Jeg skjønner at serien ikke spilles inn kronologisk, men for at korona og nedstigning skal ha vært en del av serien må jo dette ha vært en del av virkeligheten først. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fram med t-skjeen. Handlingen foregår etter koronalocldown. Manuset er gjerne skrevet før man går i gang med innspilling. Hvordan foregår handlingen etter koronalockdown hvis det er spilt inn før?

Her har du mista meg. Som sakt jeg har bare sett første episode. 🤷‍♀️ OM det handler om korona så har de selvfølgelig forandra på manuset. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei. Det var ingen misforståelser der, jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå med det. Ja det er jo selvfølgelig mest Oslo, mulig alt det er spilt inn etter lockdown. 

Skrev de inn korona i serien etter innspillingen var startet?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her har du mista meg. Som sakt jeg har bare sett første episode. 🤷‍♀️ OM det handler om korona så har de selvfølgelig forandra på manuset. 

https://www.dagsavisen.no/nyheter/2021/02/10/na-kommer-exit-2/

https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/kultur/syke-syke-scener/72785313/amp

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/R9o1ed/tv-anmeldelse-exit-sesong-2-moerketiden-er-ikke-over

Her har du kilder på når sesong 2 ble spilt inn 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 12.54):

Synes hun Celine spiller veldig dårlig 🙈 ellers veldig gode skuespiller prestasjoner hos de aller fleste. Det ligger vel i kortene at det vil komme en 3. sesong 😊

Anonymkode: 9b147...7e8

Hun høres helt ut som en finansfrue jeg kjenner, derfor overbeviser hun meg! 

Skrevet
Pia Sofia skrev (14 minutter siden):

Hun høres helt ut som en finansfrue jeg kjenner, derfor overbeviser hun meg! 

Hun virker smådum,  trodde ikke finansmenn falt fir dumme damer. 

• Liker 1
Skrevet
Peonjenta skrev (Akkurat nå):

Hun virker smådum,  trodde ikke finansmenn falt fir dumme damer. 

Hun jeg kjenner er ikke dum, bare ekstremt opptatt av fasade og image. Men tenkte på henne i alle Celine-scener i denne sesongen. 

Skrevet

Noe jeg har lurt på er hva disse kvinnene fyller dagene med. Ikke trenger de passe unger, ikke trenger de gjøre husarbeid, ikke trenger de handle og lage mat. Hva gjør de? 

• Liker 2
Skrevet
Peonjenta skrev (4 minutter siden):

Noe jeg har lurt på er hva disse kvinnene fyller dagene med. Ikke trenger de passe unger, ikke trenger de gjøre husarbeid, ikke trenger de handle og lage mat. Hva gjør de? 

Interiør og yoga🙏

Hun jeg kjenner har ikke au pair og er faktisk veldig flink med barna sine.

Men jeg har kuttet kontakten fordi jeg ble så energitappet av holdningene hennes. Jeg har vært glad i henne siden barmdommen, men desverre liker jeg henne ikke. 💔

• Liker 3
Skrevet
Spoiler

Tror ikke William er død når man leser intervjuet av hun som spiller Cecilie. 
https://www.vg.no/rampelys/tv/i/mB3bBq/exit-stjernen-foeler-mye-oemhet-for-celine

hun sier: – Jeg tror det i så fall kan bli en spennende reise videre med Celine og William. Vi håper på en gjenforening. De to er truende til å ligge sammen i raseri og bitterhet, Deretter kjøre på og gå på fester som om ingenting er skjedd, sier Ine Willmann.

Hva tenker dere?

Skrevet
Møffins skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/mB3bBq/exit-stjernen-foeler-mye-oemhet-for-celine

hun sier: – Jeg tror det i så fall kan bli en spennende reise videre med Celine og William. Vi håper på en gjenforening. De to er truende til å ligge sammen i raseri og bitterhet, Deretter kjøre på og gå på fester som om ingenting er skjedd, sier Ine Willmann.

Hva tenker dere?

Enig med deg. For en rar ting å avsløre sånn?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen av de er jo det. Som sakt var de i Bulgaria FØR lockdown... Mye mulig at innspillinga i Norge starta etter lockdown dog. 

Exit sesong 2 er spilt inn våren og sommeren 2020 i Oslo og Bærum. Etter lockdown og ikke i Bulgaria.

Anonymkode: c0cfe...cf7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Rumle skrev (45 minutter siden):

Enig med deg. For en rar ting å avsløre sånn?

Spoiler

Fikk aldri det inntrykket at han døde...

Anonymkode: c6e94...0ac

• Liker 1
Skrevet

Hva var greia med han hummermannen og hu dama som tok imot han?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Peonjenta skrev (1 time siden):

Hva var greia med han hummermannen og hu dama som tok imot han?

Hummermannen hvitvasket penger. Damen var en innleid prostituert. 

Anonymkode: 4051b...474

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hummermannen hvitvasket penger. Damen var en innleid prostituert. 

Anonymkode: 4051b...474

Okei, men fikk litt inntrykk av at hun fortsatte å være sammen med hummerfyren etter tiden hun hadde signet opp for gikk ut? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Møffins skrev (8 timer siden):
  Skjul innhold

Hva tenker dere?

Tenkte det samme. Håper det stemmer. De er favoritt «familien» min og hadde vært veldig gøy med en gjenforening med dem

Anonymkode: 07af6...5f1

Skrevet
Helgeline skrev (2 timer siden):

Okei, men fikk litt inntrykk av at hun fortsatte å være sammen med hummerfyren etter tiden hun hadde signet opp for gikk ut? 

Dette åpner for at de to er lykkelige og til slutt sitter igjen med alle pengene til William, og gjør noe helt uventet med dem. Kanskje de kjeder seg i det glætte livet og gjør noe helt annet, mindre egoistisk? Firmaet står jo på fiskeren, så tipper på en eller annen vri. W er neppe død, han ligger nok på bakken og er forslått fordi han bommet på elva eller noe😂

Kanskje W og Celine finner tilbake til hverandre når de er blakke og blir en fungerende familie i Obos-blokk? De er det eneste paret der begge har vært dritkjipe, så best balanse der, selv om W fortjente hennes kalde holdning. Bla, bla osv. 

Tipper det kommer en treer, når det er SÅ populært! Da får vi se! 

• Liker 3
Skrevet

Håper det kommer en sesong til eller flere.😆

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...