Gå til innhold

Exit sesong 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo den gjorde det. Jeg kjenner folk som jobba på settet. De måtte avbryte i nedstengningen, og fortsatte etterpå. 

Anonymkode: e6641...8eb

Nei, de begynte i april

Anonymkode: 2ed8d...c26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, de begynte i april

Anonymkode: 2ed8d...c26

Den FORTSATTE i april De hadde allerede vært i Bulgaria og spilt inn der. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bulgaria??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MiniMjau skrev (Akkurat nå):

Bulgaria??

Yes, tror det var der det ble spilt inn. Alt er ikke som du tror i fiksjonverden :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Innspillinga begynte før corona da. 

Hvis du ser serien så foregår det i en tid etter koronalocldown og livet i Oslo går sin gang med store fester og man flyr til både Spania og New York.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ble manus endret da for å få med korona?

Anonymkode: a7082...7d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ble manus endret da for å få med korona?

Det veit jeg ikke, men i korona så endra de hvertfall rekkefølgen på når de spilte inn de forskjellige scenene for å holde smittevernet. Noen produksjoner tester de alle på settet også daglig. Og filmbransjen var basically de første som begynte med munnbind og hadde smittevernpersoner på settet, så ting var ganske strengt i forhold til andre arbeidsplasser.

AnonymBruker
Skrevet
minister-mio skrev (10 minutter siden):

Hvis du ser serien så foregår det i en tid etter koronalocldown og livet i Oslo går sin gang med store fester og man flyr til både Spania og New York.

Det er mulig at alt dette faktisk er spilt inn i Bulgaria, uten at jeg skal si det 100% sikkert. Men det har med budsjett å gjøre også. 

https://www.aftenposten.no/kultur/i/G1nXb4/filmene-handler-om-london-og-new-york-men-de-er-laget-et-helt-annet-s

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det veit jeg ikke, men i korona så endra de hvertfall rekkefølgen på når de spilte inn de forskjellige scenene for å holde smittevernet. Noen produksjoner tester de alle på settet også daglig. Og filmbransjen var basically de første som begynte med munnbind og hadde smittevernpersoner på settet, så ting var ganske strengt i forhold til andre arbeidsplasser.

Har du kilder på at innspillingen foregikk i Bulgaria og at den startet før slutten av April i år? 

Ser jo ut til at det stort sett er spilt inn i Oslo og hvorfor skulle de si de begynnte innspilling før de gjorde og endre manus for å få med korona i serien?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har du kilder på at innspillingen foregikk i Bulgaria og at den startet før slutten av April i år? 

Ser jo ut til at det stort sett er spilt inn i Oslo og hvorfor skulle de si de begynnte innspilling før de gjorde og endre manus for å få med korona i serien?

Unnskyld, april i fjor 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er mulig at alt dette faktisk er spilt inn i Bulgaria, uten at jeg skal si det 100% sikkert. Men det har med budsjett å gjøre også. 

https://www.aftenposten.no/kultur/i/G1nXb4/filmene-handler-om-london-og-new-york-men-de-er-laget-et-helt-annet-s

Nå er Exit stort sett spilt inn i Oslo og handlingen foregår etter koronalocldown. Da er jo naturligvis ikke scenene spilt inn før korona.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er jo samtaler jeg har hatt med folk på settet, ikke reasearch jeg har gjort. Du ser vel selv at ikke alt er spilt inn i Oslo?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 22.54):

Apropos det med melken. Får man ikke noe slags medikamenter for å stoppe melkeproduksjonen når man er i en slik situasjon? Gir jo ikke mening å få med en brystpumpe hjem? (da opprettholdes vel produksjonen lenger enn nødvendig) Var bare noe jeg reagerte på som usannsynlig. Men kan godt være jeg tar feil altså. 

Anonymkode: d323d...230

Det samme tenkte jeg på.  Man får tabletter som stopper produksjon men man må kanskje pumpe noen dager likevel...vet ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
minister-mio skrev (Akkurat nå):

Nå er Exit stort sett spilt inn i Oslo og handlingen foregår etter koronalocldown. Da er jo naturligvis ikke scenene spilt inn før korona.

Noen av de er jo det. Som sakt var de i Bulgaria FØR lockdown... Mye mulig at innspillinga i Norge starta etter lockdown dog. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo samtaler jeg har hatt med folk på settet, ikke reasearch jeg har gjort. Du ser vel selv at ikke alt er spilt inn i Oslo?

Jeg ser veldig mye Oslo altså. Og når serien er spilt inn er et kjapt google søk unna. Kan det være du misforstod samtalene dine med de på settet som sa dette var spilt inn I Bulgaria før april i fjor?

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen av de er jo det. Som sakt var de i Bulgaria FØR lockdown... Mye mulig at innspillinga i Norge starta etter lockdown dog. 

Du sikter til sesong to hvor handlingen foregår etter koronalocldown? Det er jo en logisk brist i at noe er spilt inn før lockdown, når handlingen foregår etter lockdown. Forutså de korona kanskje?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ser veldig mye Oslo altså. Og når serien er spilt inn er et kjapt google søk unna. Kan det være du misforstod samtalene dine med de på settet som sa dette var spilt inn I Bulgaria før april i fjor?

Nei. Det var ingen misforståelser der, jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå med det. Ja det er jo selvfølgelig mest Oslo, mulig alt det er spilt inn etter lockdown. 

AnonymBruker
Skrevet
minister-mio skrev (5 minutter siden):

Du sikter til sesong to hvor handlingen foregår etter koronalocldown? Det er jo en logisk brist i at noe er spilt inn før lockdown, når handlingen foregår etter lockdown. Forutså de korona kanskje?

Hva mener du med at handlingen foregår etter lockdown?? Snakker de om corona i serien? Når har jeg bare sett første episode men btw, så spilles ikke ting inn koronologisk, det spiller inn etter hva som er mest praktisk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 22.34):

Skulle akkurat til å skrive det. Jeg ble lagt i narkose under haste-KS

Anonymkode: d6580...c71

Jeg også.  Tok kanskje 10 min fra legens avgjørelse til jeg fikk narkosen.  

Anonymkode: 9dd04...187

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...