AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #281 Skrevet 10. mars 2021 Unika skrev (På 7.3.2021 den 21.01): Altfor svakt manus denne gangen. De sex og rus-samtalene mellom gutta går jo bare på repeat, og samtalen mellom damene var også veldig platt. Mye silikonprat. Rart og sitte å snakke om silikon. Ville tenkt at det var så vanlig, at det ikke var et samtaletema liksom.. Også lurer jeg på om de bruker troverdige begreper... «nå skal vi ruse oss, gutta», sier folk det? Henrik sier også «barnene», «jeg savner barnene mine» - det går faktisk ikke an. Helt vanlig å sitte og snakke om silikon, samtalene er ofte ganske platt. Negler er også et tema som kan diskuteres i timesvis. Og ja, helt vanlig å si "nå skal vi ruse oss", "i kveld trenger jeg å ruse meg", "du er jo helt ruset" osv. Og hva er galt med å si barnene? Greit nok, nå er de østlandsk. Men meg, som erkebergenser, får du aldri i verden til å si barna. Alle a'endinger skjærer i mine øre. Anonymkode: 0f25b...b1f 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #282 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ligger ikke på NRK lenger. Finnes på Viaplay. Anonymkode: 6fcce...2f3 Wrong. Den ligger gratis på NRK. Anonymkode: 86749...df7 9
Ti.09 Skrevet 10. mars 2021 #283 Skrevet 10. mars 2021 (endret) Folk finner alltid noe å klage på, og denne gangen er det Exit som får gjennomgå. Serien har blitt kritisert for å være "usmakelig" og "skadelig" for yngre seere. Vel, det er 15 års aldersgrense for en grunn og den blir sendt sent på kvelden i tillegg. Dersom det er barn som ser på, er det foreldrene sitt ansvar å gripe inn. Jeg har sett verre filmer og tv-serier enn Exit. Her er link: https://www.dagbladet.no/kultur/usmakelig/73505489 Endret 10. mars 2021 av Ti.09 8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #284 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Wrong. Den ligger gratis på NRK. Anonymkode: 86749...df7 Har du sjekket ? Får den ikke opp når jeg søker på NRK appen. Ting som blir sendt på NRK pleier ikke ligge ute lenge. Særlig ikke ting de har kjøpt fra utlandet. Anonymkode: 6fcce...2f3 3
Fabulous Skrevet 11. mars 2021 #285 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 21.53): Hun hadde seg med fiskeren (Anders Baasmo). Anonymkode: 959e0...087 Neeeeeeeeeeeej!,! Henrik berätta att Adam har steriliserat sig, hon hade sex med Henrik på the Thief fler att han berätta det. Do your recap darling 5
Oida Skrevet 11. mars 2021 #286 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du sjekket ? Får den ikke opp når jeg søker på NRK appen. Ting som blir sendt på NRK pleier ikke ligge ute lenge. Særlig ikke ting de har kjøpt fra utlandet. Anonymkode: 6fcce...2f3 Begge sesongene av Exit ligger på NRK. Serien er forøvrig ikke kjøpt fra utlandet, den er en norsk produksjon. 4
Ylvali Skrevet 11. mars 2021 #287 Skrevet 11. mars 2021 Jeg liker både sesong 1 og sesong 2. Håper det kommer en sesong 3 også😁 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #288 Skrevet 11. mars 2021 Ylvali skrev (4 minutter siden): Jeg liker både sesong 1 og sesong 2. Håper det kommer en sesong 3 også😁 Herregud jeg snakker om serien tørk ikke tårer uten hansker. Noen som anbefalte den,siden han som spiller Adam spiller i den. Det jeg svarte på lenger opp i tråden😂😂😂😂😂ditt nek. Anonymkode: 6fcce...2f3 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #289 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud jeg snakker om serien tørk ikke tårer uten hansker. Noen som anbefalte den,siden han som spiller Adam spiller i den. Det jeg svarte på lenger opp i tråden😂😂😂😂😂ditt nek. Anonymkode: 6fcce...2f3 Anonymkode: 6fcce...2f3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #290 Skrevet 11. mars 2021 Ylvali skrev (8 minutter siden): Jeg liker både sesong 1 og sesong 2. Håper det kommer en sesong 3 også😁 Beklager jeg sitererte feil,skulle sitere den over deg😌 Anonymkode: 6fcce...2f3 1
CorvusCorax Skrevet 11. mars 2021 #291 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herregud jeg snakker om serien tørk ikke tårer uten hansker. Noen som anbefalte den,siden han som spiller Adam spiller i den. Det jeg svarte på lenger opp i tråden😂😂😂😂😂ditt nek. Anonymkode: 6fcce...2f3 Hvorfor er h*n du siterer et nek? Fordi h*n likte sesong 1 og 2 og håper på enda en sesong? Hm... Det er da en helt grei kommentar til HI. 🤦♀️ 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #292 Skrevet 11. mars 2021 31 minutter siden, CorvusCorax said: Hvorfor er h*n du siterer et nek? Fordi h*n likte sesong 1 og 2 og håper på enda en sesong? Hm... Det er da en helt grei kommentar til HI. 🤦♀️ Personen skriver at h*n skulle sitere innlegget over. Som fortjente godt å bli kalt et nek:) Anonymkode: 86ccb...f29 8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #293 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Personen skriver at h*n skulle sitere innlegget over. Som fortjente godt å bli kalt et nek:) Anonymkode: 86ccb...f29 Så bruddstykker, men ble minnet på at fantasy ikke er helt min greie. Anonymkode: e0fb8...f94
Next Skrevet 11. mars 2021 #294 Skrevet 11. mars 2021 (endret) Jeg lo litt da Celine sa "Cubus barn" 😂 Dette er jo greia med å finne slike menn. Du trenger ikke jobbe men så plutselig er det tilbake til det vanlige, du har ingenting og det verste som kan skje er altså at du får Cubus barn. Og ble glad for å få botox til jul. Få personlig trener etter svangerskapet.. er det et kompliment? Er disse finansfruene lette i toppen? Jeg forstår det kan friste, å bare flytte inn i super fint hus og ha en mann som vil betale deg for å ha fin kropp. Men hva hvis du blir kastet ut? Er det ikke kleint å begynne på nav, spørre foreldre om penger og selge Burberry kåpen da? 😛 Endret 11. mars 2021 av Next 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #295 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 23.54): Jeg syntes Adam Veile var utrolig tiltrekkende 😍 Anonymkode: 74407...70f Really? Jeg hadde løpt fort i motsatt retning hadde jeg møtt på ham. Anonymkode: 1ec31...154 15
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #296 Skrevet 11. mars 2021 Det aller mest sjokkerende med serien er hvordan de parkerer utenfor politihuset 😱 Anonymkode: c9d21...139 8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #297 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 0.37): Ganske uenig i at det er kjedeligere enn realityTV. Jeg synes det mer mye mer underholdende å se på dette, enn på Ex on the beach. Vet ikke helt hvorfor, men har nok å gjøre med at personene er interessante. Flere av mennene virker som psykopater, det er interessant å se hva som skjer når slike folk får mye makt gjennom penger. I tillegg til at dette godt mulig er representativt for en liten gruppe rike nordmenn (ikke alle, men virker jo som at slike miljø fins da). Det er interessant å se et miljø man ikke visste om. At folk er ville som på Ex on the beach er ikke noe jeg ikke visste om fra før. Men dette miljøet i Exit med vold, rus, prostitusjon, utroskap... Det sjokkerte meg faktisk. Skal sies at jeg synes første sesong var ekstra bra, men jeg likte andre sesong også. Hermine er en interessant karakter. Hva synes dere om henne, som person? Jeg liker henne på en måte, og heier på at hun prøver å stå opp mot en voldelig mann som også har løyet kraftig til henne. Hun står også opp mot sin mor etter hvert, som hun ikke helt kan være seg selv med fordi moren er noe virkelighetsblind. Samtidig er det ikke så kult å ligge med noen hun vet har kjæreste, og hun lyver dessuten for politiet. Jeg kan til en viss grad forstå på grunn av den ekstreme situasjonen hennes, men likevel er det jo litt galt synes jeg. Samtidig er det kanskje noe med hele den perfekte oppveksten og det perfekte livet hennes som gjør at hun veldig sterkt vil gjøre noe opprørsk. Akkurat det er forståelig synes jeg, men jeg synes ikke hun alltid tar de riktige valgene tross alt. Anonymkode: 4732c...115 Karakteren er tøff, hun er en modig kvinne. Litt urealistisk ettersom de aller færreste kvinner ville gjort noe lignende, men så har Hermine ingenting å tape. Hun mistet barnet og får inntrykk av at forholdet til familien ikke er så bra. At hun løy på den måten hun gjorde til politiet er i utgangspunktet ikke greit, men noe måtte hun gjøre for å bevise alt Adam hadde gjort mot henne. Han har gjort verre ting enn å briste noe ribbebein på henne. Men siden det kan svekke troverdigheten hennes i ekstremt stor grad om sannheten kommer frem, så er det en risky ting å gjøre. Anonymkode: 93fad...a60 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #298 Skrevet 11. mars 2021 https://www.vgtv.no/video/214731/skjulte-detaljer-i-exit-uforsvarlig-og-dustete Skjult og skjult. Anonymkode: 959e0...087
CorvusCorax Skrevet 11. mars 2021 #299 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Really? Jeg hadde løpt fort i motsatt retning hadde jeg møtt på ham. Anonymkode: 1ec31...154 Enig. Yikes. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #300 Skrevet 11. mars 2021 Jeg får flashbacks til da jeg begynte å bruke juksekoder i Sims. Det var stas en liten stund. Så var spillet ødelagt for meg. Anonymkode: 0c26c...868 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå