AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #261 Skrevet 9. mars 2021 Hvem av mennene synes dere er "verst"? Jeg synes alle har oppført seg veldig dårlig til tider, men for eksempel William er jo veldig sammensatt og psykisk syk. Henrik tror jeg har en god side i seg et sted, men at den veldig sjelden får komme ut fordi han er så vant til å leve som han gjør. Anonymkode: 4732c...115 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #262 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem av mennene synes dere er "verst"? Jeg synes alle har oppført seg veldig dårlig til tider, men for eksempel William er jo veldig sammensatt og psykisk syk. Henrik tror jeg har en god side i seg et sted, men at den veldig sjelden får komme ut fordi han er så vant til å leve som han gjør. Anonymkode: 4732c...115 Adam, fordi han er fullstendig psykopat. De andre har mer eller mindre menneskelige sider i tillegg til de dårlige, men Adam.. det iskalde blikket, gleden over å plage Hermine (han vet hun ser kameraet f.eks)... helt sykt Anonymkode: 4051b...474 32
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #263 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Adam, fordi han er fullstendig psykopat. De andre har mer eller mindre menneskelige sider i tillegg til de dårlige, men Adam.. det iskalde blikket, gleden over å plage Hermine (han vet hun ser kameraet f.eks)... helt sykt Anonymkode: 4051b...474 Uten tvil Adam Anonymkode: b9674...31f 14
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #264 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem av mennene synes dere er "verst"? Jeg synes alle har oppført seg veldig dårlig til tider, men for eksempel William er jo veldig sammensatt og psykisk syk. Henrik tror jeg har en god side i seg et sted, men at den veldig sjelden får komme ut fordi han er så vant til å leve som han gjør. Anonymkode: 4732c...115 Henrik: Later som han er en familiemann, men han er totalt fraværende mot familien sin. William: Usikker klyse som har blitt psykisk syk fordi han er narkoman. Adam: Voldelig psykopat. Jeppe: Typisk vestkantklyse som er født rik og tror han har fortjent det. Alle mennene er like ille. Rent søppel. De er egoistiske kokain-skada psykopater. Menn som de i serien burde bli sett på som ekte samfunnstapere. Ingen deltar aktivt i barneoppdragelsen, alle er utro og driver psykisk og/eller fysisk vold mot alle. De eneste damene de får er damer de må kjøpe som egentlig ikke bryr seg om dem, for hva er det å bry seg om? De har penger, men det er umulig å elske noen som dem. De mangler alt man trenger for å kunne bli elsket. Mangler hjerte, varme, personlighet, og de driter i alle andre. De er narkiser som ikke bidrar med noe positivt i verden. Anonymkode: 6d77d...51f 19
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #265 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 22.54): Apropos det med melken. Får man ikke noe slags medikamenter for å stoppe melkeproduksjonen når man er i en slik situasjon? Gir jo ikke mening å få med en brystpumpe hjem? (da opprettholdes vel produksjonen lenger enn nødvendig) Var bare noe jeg reagerte på som usannsynlig. Men kan godt være jeg tar feil altså. Anonymkode: d323d...230 Jo, og rent generelt vil ofte kvinner kunne plages med melkeproduksjon etter et KS. Man pumper da for å prøve å øke produksjonen. Det gir ingen mening rett og slett. Anonymkode: ca444...9d2 10
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #266 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Adam, fordi han er fullstendig psykopat. De andre har mer eller mindre menneskelige sider i tillegg til de dårlige, men Adam.. det iskalde blikket, gleden over å plage Hermine (han vet hun ser kameraet f.eks)... helt sykt Anonymkode: 4051b...474 Ja, er jo enig i det egentlig. Han er voldelig mot Hermine uten tegn til anger. Men jeg synes noen av de andre er ille også, for Adam er ikke den eneste i serien som har brukt vold mot andre. I sesong 1 for eksempel, så ble noen helt tilfeldige mennesker slått til. Jeg husker ikke lenger hvem som gjorde det, men tror det var noen andre enn Adam? Det er også en helt syk ting å gjøre. Men Adam er kanskje den som er mest konsistent innstilt på å skade andre (Hermine) uten å gi seg. Anonymkode: 4732c...115 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #267 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, er jo enig i det egentlig. Han er voldelig mot Hermine uten tegn til anger. Men jeg synes noen av de andre er ille også, for Adam er ikke den eneste i serien som har brukt vold mot andre. I sesong 1 for eksempel, så ble noen helt tilfeldige mennesker slått til. Jeg husker ikke lenger hvem som gjorde det, men tror det var noen andre enn Adam? Det er også en helt syk ting å gjøre. Men Adam er kanskje den som er mest konsistent innstilt på å skade andre (Hermine) uten å gi seg. Anonymkode: 4732c...115 Ja det er sant. Men det jeg synes er så skummelt er at Adam er så rolig, kald og kalkulerende. Han driver med psykisk tortur, drar det ut, og virker nesten som om han føler en slags glede av det. Mens Jeppe for eksempel voldelig på en mer aggressiv, impulsiv måte. Han hopper liksom i strupen på en og brøler. Mer fysisk vold, mens Adam holder hodet kaldt og klikker ikke helt liksom. Begge deler er jo skremmende, men tror jeg synes psykisk vold er verre fordi det fucker med hodet ditt og skaden kan vare lenge i ettertid, mange må liksom til psykolog for å bli bedre. Mens blåmerker og sår gror og forsvinner helt.. Anonymkode: d6580...c71 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #268 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 22.25): Alle scenene som hadde noe med babyen å gjøre var hjerteskjærende. De knuste meg. Alt fra tøyet som ble pakket bort til melken hun måtte helle ut som han aldri ville få. En stadig påminnelse for henne hva hun ikke har. Jeg gråt av de scenene. Jeg fødte for 4 måneder siden, så det var vel litt nært. Anonymkode: e679e...794 Riktig. Når barnet dør i magen/under fødsel får man 2 tabletter etterpå som stopper melkeproduksjonen. Samme feilen med oxy'en,man får ikke med seg ett brett med det hjem hvorpå man må levere "restene" tilbake på apotek. Man får med seg 4 stk (2 per dag),etter det må man evt gå til lege for ny resept. Anonymkode: 9c035...b9e 14
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #269 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, er jo enig i det egentlig. Han er voldelig mot Hermine uten tegn til anger. Men jeg synes noen av de andre er ille også, for Adam er ikke den eneste i serien som har brukt vold mot andre. I sesong 1 for eksempel, så ble noen helt tilfeldige mennesker slått til. Jeg husker ikke lenger hvem som gjorde det, men tror det var noen andre enn Adam? Det er også en helt syk ting å gjøre. Men Adam er kanskje den som er mest konsistent innstilt på å skade andre (Hermine) uten å gi seg. Anonymkode: 4732c...115 Jo, men de gjorde det vel impulsivt, i rus. Alt Adam gjør er kalkulert. De andre er voldelige og ekle de også, fordi de mangler impulskontroll, men Adam har impulskontroll, faktisk har han full kontroll, og vet hva han gjør. Skuespilleren er fantastisk flink til å speile psykopatblikket. Anonymkode: 4051b...474 14
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #270 Skrevet 10. mars 2021 Tror nok at de farligste er Adam og Jeppe. De hadde hatt potensiale til å drepe, og ikke angre i ettertid. Adam er jo psykopat, åpenbart, og Jeppe er empatiløs. Det showet han har med foreldrene sine tror jeg handler om noe annet enn hans egne følelser, og det handler ikke nødvendigvis om at han er empatisk. William hadde freaka fullstendig ut om noen ble drept og ikke klart å leve med skyldfølelsen, og Henrik har jo samvittighet. Anonymkode: 93fad...a60 10
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #271 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jo, men de gjorde det vel impulsivt, i rus. Alt Adam gjør er kalkulert. De andre er voldelige og ekle de også, fordi de mangler impulskontroll, men Adam har impulskontroll, faktisk har han full kontroll, og vet hva han gjør. Skuespilleren er fantastisk flink til å speile psykopatblikket. Anonymkode: 4051b...474 Han gjør en god rolle i "tørk ikke tårer uten hansker" også! Anonymkode: 9c035...b9e 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #272 Skrevet 10. mars 2021 Gidder ikke se på dette programmet Anonymkode: e2fc2...ab3 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #273 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gidder ikke se på dette programmet Anonymkode: e2fc2...ab3 Ok Anonymkode: d6580...c71 24
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #274 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Han gjør en god rolle i "tørk ikke tårer uten hansker" også! Anonymkode: 9c035...b9e Hvor kan man se den serien? Anonymkode: 93fad...a60 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #275 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvor kan man se den serien? Anonymkode: 93fad...a60 NRK. Anonymkode: 9c035...b9e
MiniMjau Skrevet 10. mars 2021 #276 Skrevet 10. mars 2021 Adam synes jeg er verst. Og du vet at med han Så stikker det så dypt, helt fra barnsben av. , psykopat tvers gjennom. Han var sikkert en sånn som pinte kattunger når han var barn. (*Sier til meg selv at det er fiksjon*) 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #277 Skrevet 10. mars 2021 Har dere sett denne? https://www.vg.no/rampelys/tv/i/0K3xdg/jo-nesboe-i-ellevill-exit-video 😁😁 Anonymkode: 2ed8d...c26 5
AntiBullshit Skrevet 10. mars 2021 #278 Skrevet 10. mars 2021 Litt skuffet over sesong 2, mye dårlig manus, klipping og åpenbar bruk av greenscreen 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #279 Skrevet 10. mars 2021 AntiBullshit skrev (1 time siden): Litt skuffet over sesong 2, mye dårlig manus, klipping og åpenbar bruk av greenscreen Nå har jo covid19 satt en stopper på en del planer sikkert. Som f eks new York. Synes sesongen er meget god tross alt. Anonymkode: 5d092...2ed 11
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #280 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor kan man se den serien? Anonymkode: 93fad...a60 Ligger ikke på NRK lenger. Finnes på Viaplay. Anonymkode: 6fcce...2f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå