Gå til innhold

Exit sesong 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mener bestemt at Henrik og gutta snakket om at han hadde papirene i orden, altså at han eide alt... Ellers synes jeg det er sykt at Henrik bare gikk inn og var så kald, for det virket som om de egentlig hadde et godt forhold, trodde han kanskje ville legge seg flat og prøve å skvære opp med Tomine. Hun ville nok ha tatt han tilbake uten at det ble så kleint og anstrengt som det ble. 

PS William. Noen spurte om det bare var vrangforestillinger igjen, eller om han Beskow faktisk var etter ham. Noe MÅ jo da ha vært reelt, med tanke på at William i bilen måtte fortelle utpresseren at handelen skulle gjennomføres dagen etter klokka 10. Hvordan skulle Beskow ellers ha fått informasjonen han trengte? 

Anonymkode: a42ed...f35

Nei, de andre mannfolkene hadde de i orden. Henrik var så forelska, sa han 😅

Anonymkode: c6e94...0ac

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, de andre mannfolkene hadde de i orden. Henrik var så forelska, sa han 😅

Tror du blander. Det var Adam som ikke hadde det i orden. Han var så «kær» sa han.

Mens Henrik gifter seg jo etter 4 barn med samme dame, han har jo ikke vært så forelska under giftinga at han ikke har ordnet seg🤪 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tomine er helt udugelig spilt. Elendig skuespiller. TominE, HerminE, CelinE, MillE... Fantasifulle navn altså.

Anonymkode: c7d38...a57

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tomine er helt udugelig spilt. Elendig skuespiller. TominE, HerminE, CelinE, MillE... Fantasifulle navn altså.

Anonymkode: c7d38...a57

Hm. Den eneste melaninrike er udugelig.. Merkelig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tror du blander. Det var Adam som ikke hadde det i orden. Han var så «kær» sa han.

Mens Henrik gifter seg jo etter 4 barn med samme dame, han har jo ikke vært så forelska under giftinga at han ikke har ordnet seg🤪 

Nå husker jeg også at dette ble sagt.  Men hvorfor er da Hermine i en så desperat situasjon hvis han ikke har særeie?  I slutten av sesong 1 forhandler hun seg fram til 100 000 (?) i måneden til barnet blir 18 år.  Når så det ikke blir noe barn, trenger ikke Adam å betale noe, sier han, og da står Hermine fullstendig uten penger.  Er det noe jeg har gått glipp av eller ikke forstått?

Anonymkode: 6b2d2...ba7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Nå husker jeg også at dette ble sagt.  Men hvorfor er da Hermine i en så desperat situasjon hvis han ikke har særeie?  I slutten av sesong 1 forhandler hun seg fram til 100 000 (?) i måneden til barnet blir 18 år.  Når så det ikke blir noe barn, trenger ikke Adam å betale noe, sier han, og da står Hermine fullstendig uten penger.  Er det noe jeg har gått glipp av eller ikke forstått?

Ja, dette er vanskelig å forstå for meg også. For jeg mener han ikke har særeie, basert på uttalelsen. Men kanskje det vil ta sånn tid med den skilsmissen at hun trenger å leve på noe undervegs, og/eller at hun vet han er en jævel som muligens klarer å lure systemet og avspise henne med en liten sum i skilsmisseoppgjøret bare, og derfor vil sikre seg 100k i måneden? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, dette er vanskelig å forstå for meg også. For jeg mener han ikke har særeie, basert på uttalelsen. Men kanskje det vil ta sånn tid med den skilsmissen at hun trenger å leve på noe undervegs, og/eller at hun vet han er en jævel som muligens klarer å lure systemet og avspise henne med en liten sum i skilsmisseoppgjøret bare, og derfor vil sikre seg 100k i måneden? 

Du har nok rett i dette.  Adam har råd til allverdens dyktige advokater som sikkert kan trenere skilsmisseoppgjøret i lang tid, mens Hermine ikke har penger til en top notch jurist til å kjempe sin sak.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hun er svart 

Anonymkode: 9dd04...187

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hun er svart 

Hvis det er så viktig for deg, så bruk ihvertfall riktig farge. Brun eller mørkebrun 🙂 svart er hun ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis det er så viktig for deg, så bruk ihvertfall riktig farge. Brun eller mørkebrun 🙂 svart er hun ikke.

Mange som kommer fra afrika kalles svarte, vi blir kalt hvite.  Jeg har ikke hvit hud, har du?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Svart/sort/black er da politisk korrekt. Brun brukes jo mer om mellom-amerikanere, sør-amerikanere, middelhavslandene og nære Østen.

Anonymkode: 69862...992

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Da hun forhandler seg frem til 100k i måneden til barnet ble 18 år, så var en del av den avtalen at hun ikke skulle ha noe annet fra han.

Anonymkode: eeb54...c21

AnonymBruker
Skrevet
On 3/20/2021 at 10:06 PM, AnonymBruker said:

Da hun forhandler seg frem til 100k i måneden til barnet ble 18 år, så var en del av den avtalen at hun ikke skulle ha noe annet fra han.

Anonymkode: eeb54...c21

Aha! Skjønner. Men, siden det ikke ble noe barn så har hun jo fremdeles rett på sin del i skilsmisseoppgjøret, men mulig hun ikke vil ha det fordi hun vil bryte all relasjon...?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Aha! Skjønner. Men, siden det ikke ble noe barn så har hun jo fremdeles rett på sin del i skilsmisseoppgjøret, men mulig hun ikke vil ha det fordi hun vil bryte all relasjon...?

Eller om hun da skrev under at hun ikke skulle kreve sin del av skilsmisseoppgjøret, så lenge hun fikk betalt fram til barnet var 18. Advokatmat blir det jo likevel, for hun frasa seg muligens sin del dersom han betalte 100k mnd, men han kan jo ikke slippe unna med å betale kr 0 vel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 0.13):

Merkelig det der, at om noen spiller dårlig skuespill og tilfeldigvis er mørk, så dras rasismekortet med en gang. 🙄 hun er en god modell, men skuespiller er hun ikke. 

Anonymkode: 9b147...7e8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 11.27):

Tror at Henrik ble forelsket i dama, men siden han ikke klarer å være ærlig med seg selv og er så opptatt av fasade, kan han ikke være sammen med henne. 

Anonymkode: 2ed8d...c26

Sykt fiffig og patetisk når han sier det og begynner å grine. Minner meg veldig om et Ruben Östlund-trekk og likte dette ved filmen. Det er jo nærmest umulig å opparbeide seg noe sympati for det, så scenen føles nærmest uvirkelig.

Anonymkode: fda8b...fa4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 6.55):

Oi really? Hvorfor dro hun ikke da hvis livet er så kjipt? Fordi penger og levestandard er tydeligvis viktigere for henne. 

Anonymkode: 2ed8d...c26

Nei, hva med psykologisk realisme? Vi liker å tro vi ville gjort alt annerledes, men sannheten er at de mennesker delvis er slaver at sine psykologiske mønster.Man må jo gjerne komme med normative pekefingre, men det endrer lite på reelle menneskers relasjoner.

Anonymkode: fda8b...fa4

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvor den sorte kjolen Hermine hadde ved bassenget i episode 7 er fra? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...