Gå til innhold

Samboer bruker alltid tom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer bruker så ofte ting jeg tidligere har sagt eller gjort i mot meg, jeg blir faktisk helt sprø! 
For eksempel om vi skal på en hyttetur med et vennepar og jeg den ene gangen er rask til å komme meg av gårde, så bruker han det mot meg om vi f eks er treg og skal til hans foreldre «ja du var veldig rask da vi skulle..» 

Om jeg har sagt noe en gang, så bruker han det også mot meg. Om vi er til foreldrene hans og klokken nærmer seg 23 (!!!!) og det er et galehus av søskenbarn som flyr rundt overalt og jeg sier vi må begynne å stelle barn, så bruker han det alltid mot meg at vi hadde de oppe sent ved en annen anledning. 

Er deres menn slik? Jeg er altså så lei av den måten å snakke på!

Anonymkode: 2aab3...dee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskrift ble feil, noe galt med tlf min 😅

skulle være at samboer bruker alltid alt mot meg!

Anonymkode: 2aab3...dee

Skrevet

Du bør fikse overskriften din. Den er ikke forståelig.

Anonymkode: 0109b...4c0

Skrevet

Vi postet visst samtidig.

Anonymkode: 0109b...4c0

Skrevet

Ja. Jeg kan ikke si f.eks at jeg synes vi skal gjøre noe sånn og slik. Da får jeg beskjed om at det var engang jeg ikke gjorde slik selv, så da kan jeg ikke ønske/forvente/bestemme at han skal. 

Anonymkode: 85e47...04d

Skrevet

Kommuniser 🥳 Sett dere ned og fortell han nøyaktig hva du mener/føler.

Til og med JEG ble sliten av å lese om oppførselen hans. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Jeg kan ikke si f.eks at jeg synes vi skal gjøre noe sånn og slik. Da får jeg beskjed om at det var engang jeg ikke gjorde slik selv, så da kan jeg ikke ønske/forvente/bestemme at han skal. 

"Så ikke følg mitt eksempel for det var dumt og jeg synes ikke vi skal gjøre det flere ganger."

Kjører man på sommerdekk på holka og havner i grøfta, så gjør man nå det faen ikke en gang til med mindre man er virkelig dårlig skrudd sammen. Om det er sånn han tenker om alt så har han jo absolutt null forbedringspotensiale.
"Jeg glemte å gi medisin til denne pasienten i går, må ikke du glemme det i dag."
"JOHO DET SKAL JEG! For du kan ikke bestemme at jeg ikke skal det når du gjør det selv! Æda bæda!"

:ironi:

Anonymkode: deba3...d6e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

"Så ikke følg mitt eksempel for det var dumt og jeg synes ikke vi skal gjøre det flere ganger."

"Jeg synes det er veldig dårlig av deg å bestemme at jeg ikke skal gjøre noe når du ikke engang lever opp til det selv"

Og

"Sa ikke du at vi ikke skulle gjøre slik? Se her, her har du gjort det! Det er veldig dårlig av deg å forlange noe av meg som du ikke gjør selv"

Det vil si at om jeg gjør rett 99 av 100 ganger, så er det for svakt. Kun 100 er godt nok. Jeg må visst være perfekt for å kunne si noe om hvordan ting bør være.

"Jeg glemte å gi medisin til denne pasienten i går, må ikke du glemme det i dag."
"Ettersom du ikke gjør rett selv, så kan du la være å dirigere meg"

Anonymkode: deba3...d6e

Skrevet

Er samboeren din 8 år? Han virker ikke spesielt intelligent.

Anonymkode: 205fa...caf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...