Gå til innhold

Allværsjakke, Bergans

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på de ååååå så lekre jakkene til Bergans, men siden jeg er ny på allværsjakkefronten så lurer jeg på om disse jakkene kan brukes i sprengkulda eller om det er mer regn/ruskevær jakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Randi84

De er vel ikke så veldig varme, akkurat, hvis det er veldig kaldt, selv om de holder regnet ute. Men det er jo flere modeller. Jeg ville hatt ei tjukk vinterjakke i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en matchende fleecejakke under, holder denne i kulda. i alle fall til minus fem eller så. Men ha gjerne en dunjakke e.l. i tillegg for de virkelig sprengkalde dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På høsten og milde vinterdager er det ikke noe problem, og drar du på deg en ullgenser under holder du deg god og varm.

Berghans jakkene er både gode å bruke og stilige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linselus ii

Er vel en grunn for at det kalles "skalljakker", og den er at jakken i seg selv ikke er spesielt varm. Stortsett er jo slike jakker designet for å bli brukt på tur, der man ofte har behov for å endre på mengden klær.

Men som det er nevnt her: kjøp en fleecejakke, de aller fleste har forøvrig mulighet for å feste fleecejakken (eller andre jakker) inni.

Ellers er jeg enig med deg: Bergans sine jakker er virkelig fine :)

~lusa på gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...