exictence Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Er det vanlig for menn å miste sexlyst hvis han sliter, er deprimert, eller møtt veggen? Er det mer vanlig for kvinner enn menn?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Det er veldig vanlig for begge kjønn ja. Anonymkode: b8eea...496 2
Bamseklemmer Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Tror ikke det er noen sammenheng at de onanerer mindre enn andre, onani gir jo lykkerus og det gir jo selvtillit også. Masse onani og positiv tenking kan faktisk være sin egen beste medisin. Så det er bare å onanere så mye som mulig, og se på det som en gudegave... Onani og orgasmer er gratis og husk at det er ingen som kan ta ifra deg🧡
Milky Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 (endret) For meg har det egt vært motsatt. I perioder jeg har hatt det dårlig så har jeg trengt mer nærhet, og egt hatt hakket mer sex både med typen og alene enn vanlig Endret 25. februar 2021 av Spicymami
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Ja, når jeg er i "kjelleren" er sex det siste jeg tenker på. Anonymkode: 4a1fc...faa 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 Ja, det kan være vanlig uavhengig av kjønn, men ofte henger det sammen med hvordan depresjonen arter seg. Noen får mer behov for nærhet, andre trekker seg tilbake og det er ikke noe fasitsvar på det. Hvis jeg husker riktig så er sexlyst et av spørsmålene i MADSR/BDI-diagnostikk. Manglende sexlyst eller vansker med å oppnå orgasme er også en ganske vanlig bivirkning av mange typer antidepressiva (SSRI), men da er det som regel forbigående i forbindelse med oppstart på medisiner eller opptrapping av dose, og går seg til etter noen uker. Anonymkode: 7d994...059 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå