AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Inspirert av en annen tråd der venninnen ble ghostet av egen venninne. Til dere som ghoster, hvorfor gjør dere det? Om det er etter en date, lengre vennskap, tidligere kollegaer osv. Er det konfliktskyhet som gjør at man ikke kan ta opp ting? Eller er det feks sosiale ting som angst/depresjon man ikke ønsker å utlevere? Jeg kjenner jeg blir så nysgjerrig på hva som ligger bak, så fortell meg 😊 Anonymkode: a3013...19e
MMonroe Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Litt usikker på hva som menes med "ghosting", men når det kommer til nye folk jeg blir kjent med har jeg en tendens til å bryte kontakten dersom jeg ikke føler at vi har noe til felles som venner, at vi liksom ikke matcher som personer om det gir mening? Jeg har også en tendens til å virke uinteressert, ikke med vilje men fordi jeg er litt introvert. Kan for eksempel få meldinger eller snaps og tenke "Jeg svarer senere" hvis jeg ser det mens jeg holder på med noe, også glemmer jeg det av. Eller folk kan sende meg en random snap også tro at jeg er sur på dem fordi jeg ikke svarer, men sannheten er at jeg ikke viste det var noe å svare på. F.eks, noen sender meg en snap av en tv-serie de ser på. De så kanskje for seg at jeg skulle svare med "Åh, er den noe bra?" mens jeg egentlig tenkte "Åja det er det hun gjør, så koselig".😂 Så det er jo egentlig ikke det at jeg ikke er interessert, men mer det at jeg ikke er så verbal av meg eller no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå