AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 .... men vi er en voksen venninnegjeng. Jeg ble kjent med disse i slutten av tjue årene og har alltid følt det er en viss konkurranse oss i mellom. Hun ene har alltid behov for å fortelle meg hva de tjener, hva ting kostet når hun kjøpte det ene og det andre, hvor mye hun har gått ned i vekt, hva hun kommer til å arve, hvem hennes venninner er, og hun får så mange tilbake hvor pen hun er osv. Først og fremst vil jeg påpeke at jeg ikke er misunnelig. Både jeg og samboer tjener mer, gode jobber og vi kommer til å arve mer osv, men dette vet ingen. Dette er noe jeg holder for meg selv. Og en annen ting som jeg har bemerket meg er visst jeg har invitert disse damene hjem til meg og jeg har både disket opp flott middag og dessert, pyntet bord. Så er det ikke en eneste skryte snap dem legger ut. Aldri vil de ta selfi med meg at dem er med meg heller. Egentlig bryr jeg meg ikke, men med engang dem er sammen uten meg så blir jeg nesten bombandert med selfie av dem er på den og den sammenkomsten. Og snap av pyntet bord osv til den venninne som dem er hos når ikke jeg er der. Syns bare det er blitt så påfallende Høres svada ut å si dette, men er det fordi de vil gni det litt inn til meg? Gjøre meg litt sjalu (misunnelig). Syns bare det begynner å bli veldig påfallende og barnslig. Får typisk snap (selfie), synd det ikke passer for deg i kveld osv. Men ingen som tar selfie med meg og sender til ei annen venninne visst hun ikke er med. Noe jeg syns er ganske teit i grunnen med at vi er så voksne nå og vet bedre. Men hvorfor denne oppførselen blant voksne damer? Jeg vet det teit av meg å henge seg opp i dette, men det er blitt så mye av slike hendelser i de siste årene. Jeg kan ikke legge ut alle eksemplene her i tilfelle jeg blir gjenkjent Anonymkode: 259cf...5a6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Høres jo ut som en hyggelig gest at de inkluderer deg når du ikke er med. Tror ellers du er i feil gjeng. Virker ikke helt som dine folk. Du måler vennskapet i selfies. Anonymkode: a2e03...217 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Behovet av å skryte kan komme av at hun føler seg underlegen deg. Tjener dere bedre, skjønner hun sikkert det selv om du ikke har sagt noe. Er dere alle sammen sammen er det ikke noe å sende snap av? Er ikke du der, så tenker de vel på deg? Du har kanskje snudd noe som er positivt til noe negativt for deg... Om ikke, om det er som du sier... så er de barnslige. Hev deg over det. Anonymkode: e316c...df3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Du kan ikke bruke setningen voksne damer og samtidig klage over at ingen vil ta selfier og sende skrytesnaps 😂 Anonymkode: d7f6d...117 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Er dere i starten av 30- årene eller midten/ slutten? Anonymkode: 4944a...92f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 Jeg skjønner deg godt ts. Anonymkode: 89d5d...cc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå