Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 I Det Nye pleier det å være en fast spalte folk på gata blir stilt et enkelt spørsmål. Det jeg lurer på er om noen kan fortelle meg hva dette spørmålet er i månedens nummer? Noen som skjønner hva jeg mener?
Mackenzie* Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 Spørsmålet er "hvilket plagg ville du vært?" Faktisk
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #3 Skrevet 21. august 2005 Har du blitt intervjuet til denne spalten!
reddelinnea Skrevet 21. august 2005 #4 Skrevet 21. august 2005 Jeg vet ikke hvilket plagg jeg hadde villet vært. Kanskje sokker, siden det ikke er så synlig. Og sokkene gjemmer seg bort under skoa på en måte. Eller jeg vet ikke. Hvilket klesplagg ville dere ha vært?
Samantha Skrevet 21. august 2005 #5 Skrevet 21. august 2005 Jeg vet ikke hvilket plagg jeg hadde villet vært. Kanskje sokker, siden det ikke er så synlig. Og sokkene gjemmer seg bort under skoa på en måte. Eller jeg vet ikke. Hvilket klesplagg ville dere ha vært? ← Eg ville vore en boxer for menn
reddelinnea Skrevet 21. august 2005 #6 Skrevet 21. august 2005 Eg ville vore en boxer for menn ← Hehe.....
Mockbamilla Skrevet 21. august 2005 #7 Skrevet 21. august 2005 Denne månedens spørsmål er "Hva er det mest romantiske du har gjort?"
Mackenzie* Skrevet 22. august 2005 #8 Skrevet 22. august 2005 Denne månedens spørsmål er "Hva er det mest romantiske du har gjort?" ← Nei har kommet nytt nr etter det assa:) Tror ikke jeg ville vært en boxer, tenk så klamt etterhvert En kul eller en sexy kjole ville jeg vært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå