Gå til innhold

Vil finne en «uformell» dansegruppe for voksne (ikke pardans)

Tess82

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bor i Oslo og har så lyst til å lære meg å danse! Nærmer meg 40 år og innser at jeg nok aldri blir noe proff danser - så målet mitt er å lære for gøy. Får så mye energi av dansing og hadde vært gøy å møte likesinnede. Er dog veldig nybegynner og ingen kløpper på koreografi, men håper man kan lære seg det.

Mest til til å lære typ «musikkvideo-dansing» hvis man kan kalle det det 😉

Noen som vet om noen bra steder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg danset en liten stund på dansehuset. Gruppen jeg var på var med var en broket forsamling mellom pensjonister og andre utrente. Veldig uformell. Ser de ikke tilbyr den gruppa nå, sikkert pga korona-restriksjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/25/2021 at 8:14 AM, Tess82 said:

Hei!

Jeg bor i Oslo og har så lyst til å lære meg å danse! Nærmer meg 40 år og innser at jeg nok aldri blir noe proff danser - så målet mitt er å lære for gøy. Får så mye energi av dansing og hadde vært gøy å møte likesinnede. Er dog veldig nybegynner og ingen kløpper på koreografi, men håper man kan lære seg det.

Mest til til å lære typ «musikkvideo-dansing» hvis man kan kalle det det 😉

Noen som vet om noen bra steder? 

Commercial dance for eksempel , vær så god😎 Nå skulle jeg ønske jeg bodde i Oslo...

https://www.danselovene.no/dansekurs-hos-danselovene-danseskole-i-oslo/#kursoversikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...