Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #1 Del Skrevet 21. august 2005 Noen som vet hvor man kan få tak i fine plastikkblomster i Oslo-området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 21. august 2005 #2 Del Skrevet 21. august 2005 Eg har vertfall en nydelig kunstig orkidè som er kjøpt på Plantasjen. Dei fleste må kjenne på den for å tru meg når eg sei at den ikkje er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. august 2005 #3 Del Skrevet 21. august 2005 Plantasjen, ja. Åhlens har og tidligere hadde de det i kjelleren på Glasmagasinet i Oslo - vet ikke om de har det nå lenger. Eneklte bokhandlere har også hatt fine amaryllis oppunder jul. Gerbera har de på Mique (om du kjøper i naturlige farger). IKEA har også. Ikke så stort utvalg som tidligere, men absolutt brukbare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. august 2005 #4 Del Skrevet 21. august 2005 Hva med Galtung på Triaden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #5 Del Skrevet 22. august 2005 Selv har jeg kjøpt mange kunstige blomster gjennom ellos som har lurt mange. Men ellos regnes kanskje ikke som oslo-området da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå