AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 er det mange av dere som liker facesitting- når damen setter seg skrevs på partneren oppe ved aniktet hans eller hennes, og den som ligger underst, slikker musa - kannskje dere gjør andre ting også som kan anbefales ifm facestting? Hva liker dere best med det? Anonymkode: 876eb...c42
Milky Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Elsker det fordi da er det jeg som får kontrollen 1
flusa Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 (endret) Ja,det er det beste som fins😁 Mannen elsker det også,det var i utgangspunktet han som første gangen dro meg opp på ansiktet hans. Elsker å bli sleika i den stillingen,for da kan jeg gni meg mere oppå han så jeg kommer fortere. Og han sleiker rundt hele veien bak i rompa og, og der er det utroolig sensitivt,mmm Endret 25. februar 2021 av flusa 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 For meg aktiveres muskler litt for mye, så jeg får mer ut av oralsex om jeg kan ha en annen posisjon. Men jeg gjør det gjerne for mannen altså, om det er ønskelig Anonymkode: c3481...5cf 3
Gjest Paramount Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva liker dere best med det? Den vakre utsikten. At det er lett å komme langt inn med tunga. At hun kan bevege hoftene. Det er avslappende. Kan enkelt klemme på rumpeballene hennes, og lirke inn en finger mellom dem. At vi kan ha øyekontakt. At hun kan lene seg på armene slik at jeg får nærmest en følelse av at hun mater meg. Mye bra her altså 😊
Østkantgutt1913 Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 Bra den.. Hadde det ofte når jeg hadde trekant med exen og venninna hennes, en over ansiktet mens andre sugde, så bytta de på, var konge det husker jeg
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 Jeg har veldig lyst til å prøve, men mannen har aldri foreslått og jeg er usikker på hvordan han vil reagere. Om han synes det blir litt for tett på og klaustrofobisk, liksom. Jeg vet ikke om jeg får til å foreslå det med ord. Kanskje sette meg overskrevs på brystkassa hans og så bevege meg sakte fremover, så han har sjanse til å 'takke nei'? Anonymkode: 40745...035 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #8 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har veldig lyst til å prøve, men mannen har aldri foreslått og jeg er usikker på hvordan han vil reagere. Om han synes det blir litt for tett på og klaustrofobisk, liksom. Jeg vet ikke om jeg får til å foreslå det med ord. Kanskje sette meg overskrevs på brystkassa hans og så bevege meg sakte fremover, så han har sjanse til å 'takke nei'? Anonymkode: 40745...035 Omvendt her.. Typen maser å vil gjerne jeg skal sette meg på ansiktet hans. Jeg derimot vil, men føler meg ikke helt komfortabel med det. Er redd for å gjøre noe feil eller at det skal være ekkelt for han osv. Anonymkode: ae8e8...712 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #9 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Omvendt her.. Typen maser å vil gjerne jeg skal sette meg på ansiktet hans. Jeg derimot vil, men føler meg ikke helt komfortabel med det. Er redd for å gjøre noe feil eller at det skal være ekkelt for han osv. Anonymkode: ae8e8...712 Ikke mulig å gjøre noe feil. Du skal bare stå over ansiktet hans med spredde bein Anonymkode: 30b2b...e00 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #10 Skrevet 25. februar 2021 Jeg liker det! Man kan variere med å snu seg, suge han samtidig, for eksempel. Anonymkode: 98dc3...8e3
Gjest Paramount Skrevet 25. februar 2021 #12 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er redd for å gjøre noe feil eller at det skal være ekkelt for han osv. Det skal du i hvert fall ikke bekymre deg for.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #13 Skrevet 25. februar 2021 Men hva er det dere tenner på ved det, og hvordan gjør man det sexy? Har også møtt en mann som sier han tenner veldig på dette. Føler det er så lite flatterende stilling, nesten redd for å kvele han helt med lår og sitting😂 Ikke møtt så mange andre som tenner på det. Anonymkode: 88e25...eb4 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #14 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hva er det dere tenner på ved det, og hvordan gjør man det sexy? Har også møtt en mann som sier han tenner veldig på dette. Føler det er så lite flatterende stilling, nesten redd for å kvele han helt med lår og sitting😂 Ikke møtt så mange andre som tenner på det. Anonymkode: 88e25...eb4 Kvinnekroppen i seg selv er jo sexy. Du trenger ikke gjøre noe, bare eksistere. Nå er ikke jeg mann selv men det JEG har fått høre de tenner på er blant annet utsikten. Fitta og rumpa ser veldig bra ut i den stillingen og fra hans synspunkt der han ligger, og bare synet av at dama setter seg ned på han, er nok i seg selv. Tipper de fleste som elsker denne stillingen er rumpemenn for da har de også god tilgang til rumpa, kan gni og kna på den osv. Nå tenker jeg at dama sitter med rumpa oppover slik at hun samtidig kan leke med penisen hans. Sitter du andre veien har han fortsatt fin utsikt, da ser han opp mot puppene og ansiktet ditt. Usikre damer vil nok tenke at det er sååå lite flatterende, men mannen som ligger med deg liker deg uansett..... Og de fleste menn vil også bli litt småkvelt av lårene og fitta de, og liker tanken på at du har tyngden din over dem. Men du kan så klart hjelpe til litt og holde deg oppe og ikke bokstavelig talt sette deg ned, for da kan han jo få problemer med å puste. Bare hold deg litt oppe med lårene. Anonymkode: dac9d...8bc 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #15 Skrevet 25. februar 2021 Jeg var stor fan av denne varianten i mange år helt til hun fjertet mens jeg dreiv på. #nomore Anonymkode: 77d17...4df 2
Gjest Paramount Skrevet 25. februar 2021 #16 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): hvordan gjør man det sexy? Det mest sexy du kan gjøre er å sette deg samme veien som han ligger, plassere knærne på hver side av han, åpne med fingrene, og senke deg rolig ned. Beveg hoftene og bruk gjerne fingrene for å hjelpe han å treffe akkurat der du vil. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): lite flatterende stilling Du har aldri tatt mer feil.
Milky Skrevet 25. februar 2021 #17 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): hvordan gjør man det sexy? Anonymkode: 88e25...eb4 Setter meg bare på knærne over han og beveger meg sakte frem og tilbake. er ikke noe spesiel måte å gjøre det sexy på, hvis mannen liker facesitting vil han synes det er sexy uansett hvordan du gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #18 Skrevet 25. februar 2021 Gjorde det med dama. Sa ingenting, men tok dama og bare plasserte henne der. Tror begge nøyt det. Anonymkode: bcd67...baa 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #19 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gjorde det med dama. Sa ingenting, men tok dama og bare plasserte henne der. Tror begge nøyt det. Anonymkode: bcd67...baa Som dame synes jeg det er mest sexy hvis mannen gjør det slik og viser tydelig hva han vil, og tar litt kontroll. Hvert fall de første gangene. Er litt skummelt å slå seg løs med å facesitting i nyere relasjoner. Anonymkode: 88e25...eb4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #20 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som dame synes jeg det er mest sexy hvis mannen gjør det slik og viser tydelig hva han vil, og tar litt kontroll. Hvert fall de første gangene. Er litt skummelt å slå seg løs med å facesitting i nyere relasjoner. Anonymkode: 88e25...eb4 Alltid tryggest å sette seg på en disiplinert og innkjørt traver Anonymkode: 43feb...eb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå