Gå til innhold

MyFitnessPal vektnedgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har lagt på meg noen av disse «corona kiloene» igjennom pandemien. Jeg var ikke veldig tynn før pandemien startet, men så ikke på vekten som et veldig stort problem. 

Jeg er ca. 166cm høy og veier omtrent 80kg. Før pandemien traff Norge så lå jeg på 67-68kg, så jeg har jo gått opp en del.

På MyFitnessPal så kan man velge hvor aktiv man er. Jeg er litt usikker på om jeg faller under kategorien «aktiv» eller «litt aktiv». Jeg går til og fra jobb hver dag (ca. 30 minutter hver vei), og gjør ellers helt hverdagslige ting som å dusje, lage middag, rydde osv.. Hva tenker dere at jeg burde velge? Det var jo omtrent 300kcal daglig forskjell mellom dem😅

Om dere har noen tips når det gjelder vektnedgang, så jeg er åpen for å ta imot hva som helst :)

Anonymkode: bf291...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også brukt den over flere mnd. og  hadde valgt litt aktiv. Det ligger ikke så mye kaloribrenning i vanlig moderat bevegelse av lett husarbeid og dusj. Begynn med sykling ved siden av gåturene når våren kommer. Treningsøkter i stue eller senter vil øke innsatsen til "aktiv" og dermed får du spise en skive til i løpet av dagen. Det blir ikke så mye mere mat man kan få når man skal ned i vekt. 

Anonymkode: 9bd8f...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...