Gå til innhold

Klesstørrelse

Gjest *RK*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 1.72 og veier 77 kg. Bruker str 42. Skostr 39.

Har gått ned fra 82 kg og er for tiden fornøyd - selv om mange vil syntes at jeg fortsatt har litt å gå på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 168 tror jeg.. Veier ca. 58 kg og bruker 36/38 og s/m

Kunne gjerne tenke meg å gå ned litt...

du trenger da ikke gå ned???

Da jeg var 19 hadde jeg samme vekt som deg.. er like høy. fikk ofte høre jeg var for tynn..

veier nå ca 63 kg, 5 år etterpå.. vil gjerne ned til 60 kg.. men ikke lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 178 høy og veier 48 kg (har endelig gått opp 3 kg) bruker stort sett str 34 i bukser og overdeler. Sliter veldig med å finne bukser som er lange nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 178 høy og veier 48 kg (har endelig gått opp 3 kg) bruker stort sett str 34 i bukser og overdeler. Sliter veldig med å finne bukser som er lange nok.

Greit å få frem at det faktisk er noen som sliter med det motsatte av flertallet.. :)

Lykke til med din kamp mot vekta.. Krysser fingra for at du snart har lettere for å finne bukser som passer.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Snart medlem*
Bruker str. 32/34, er 157 centimeter høy, men er usikker på hvor mye jeg veier.

Noen ganger velger jeg å bruke str. 36 hvis jeg vil ha litt romsligere klær.

Henger meg på denne.

Men kjøper færre og færre plagg i 32 etter at jeg begynte å spise mer og trene.

Eh.... men jeg er 162 cm høy dog, ikke 157.... :rodme:

Endret av *Snart medlem*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 høy, jeg er prinsippielt i mot vekt, (men ikke så lett etter at jeg ble gravid, så jeg fant da ut at jeg veide 66 i uke 10).

Jeg bruker stort sett str. m eller 36/38 opp, har små pupper så av og til kan s også gå. I bukser bruker jeg str. 40, men går helst i jeans ettersom jeg har lange ben (35 eller 36 i lengde, 34 er for kort) og bukser i vanelige str. blir for korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 / 60 str 36-38. til dere som klaget over at størelsene er ulike er det fordi de kommer fra forskjellige land. Italienske klæ fks. er mindre i størelsen enn svenske. Det er jo bare å gå opp en størelse eller to da. Dersom du ikke liker størelsen, er det bare å klippe av lappen. Mye finere med ledige klær enn pølseskinn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...