Gå til innhold

Klesstørrelse

Gjest *RK*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg blir rik skal jeg ansette noen til å handle klær for meg: Skal bare behøve å sende en mail om at jeg behøver mer jobbtøy og noe til litt finere anledninger og så skal vedkommende komme hjem til meg med et lite utvalg klær i riktig størrelse, som jeg kan velge og forkaste blant mens jeg nipper i et glass rødvin. Det skal bli bra det!  :sjarmor:

må bare bli rik først.....

Alternativt så kan du se deg om etter et kongsemne. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178/66 og bruker alt fra S til L. Størrelse 38/40 er det jeg vanligvis bruker, men klesskjedene er så utrolig forskjellig på størrelser. På HM er jeg 36, mens på BikBok kan jeg være 42......forklar det den som kan :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Jeg er 172/82 og bruker for det meste 44 i underdel. Kan få på meg både 40 og 42, men det avhenger av hvor jeg shopper... Men på en klesbutikk i Gøteborg, fikk jeg ikke på meg 48 en gang... og da hadde jeg på meg ei bukse i 42 fra før! Da ble jeg deppa :frustrert: Detta størrelse systemet henger jo ikke på grep jo... :frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Er 163 og bruker stort sett str 46, noen ganger 44. Og noen ganger blir 46 for lite oventil. Egentlig ganske pyton å være for stor til vanlige størrelser og for liten til den såkalte stormoten (som uansett har helt feil fasong for meg. Jeg går ut og inn på de rette stedene, bare litt mer ut enn inn... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som jeg har født for kort tid tilbake, veier jeg 50 kg, som er ca 3 kilo mer enn normalt. Er 1,60 høy og bruker str 34/ 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...