Gå til innhold

deres hemmligheter ovenfor typen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med 13 menn på en kveld og typen min vet ikke om det 🙈 

Har dere noen hemmligheter dere ikke har fortalt mannen deres?

Anonymkode: e9d7b...1b9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow

Anonymkode: 81988...67c

• Liker 1
Skrevet

En venninne og jeg var på jentetur to år etter at jeg hadde giftet meg. Vi hadde mye sex med ganske mange på den uka. Jeg har vært trofast både før og etter, men hadde tydeligvis et behov for å ha opplevd noe slikt. Hun var også gift, så vi hadde begge interesse av å holde dette hemmelig. Mer enn ti år siden nå.

Anonymkode: 11b5a...f47

• Liker 8
Skrevet

Han vet ikke at jeg faktisk kan skifte dekk, men jeg later som jeg ikke kan det.

Anonymkode: d877e...07b

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg hadde sex med 13 menn på en kveld og typen min vet ikke om det 🙈 

Har dere noen hemmligheter dere ikke har fortalt mannen deres?

Samtidig?? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han vet ikke at jeg faktisk kan skifte dekk, men jeg later som jeg ikke kan det.

Den er frekk altså!

Anonymkode: d4ee4...c01

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vært utro i tidligere forhold, og er usikker på om jeg har vært det når typen gjør det slutt og jeg i mellomtiden før vi blir sammen igjen (en uke) rakk å ha jeg sex med eksen. Kommer aldri til å si det til kjæresten. Han har nulltoleranse for utroskap.

Anonymkode: 73e7f...75a

Skrevet

At jeg var utro mot eksen min med han.. ingen av de vet det

• Liker 1
Skrevet

Nei. Er helt åpen om alt med kjæresten min og han med meg. Vi er begge veldig trygge på oss selv og hverandre og da er det ikke vanskelig å kunne være helt ærlig om både følelser og erfaringer. Dette er noe jeg setter utrolig stor pris på og har gjort forholdet vårt veldig trygt, godt og deilig :)

Anonymkode: 08788...853

• Liker 3
Skrevet
Tennplugg skrev (På 25.2.2021 den 16.50):

Samtidig?? 

Ja var på en sexklubb 🙈

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja var på en sexklubb 🙈

Deilig det! Lev livet og opplev de fantasiene dere måtte ha. Liker innstillingen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 6.18):

En venninne og jeg var på jentetur to år etter at jeg hadde giftet meg. Vi hadde mye sex med ganske mange på den uka. Jeg har vært trofast både før og etter, men hadde tydeligvis et behov for å ha opplevd noe slikt. Hun var også gift, så vi hadde begge interesse av å holde dette hemmelig. Mer enn ti år siden nå.

Anonymkode: 11b5a...f47

Hvor mange ble det denne uken?

Skrevet

Jeg har sex med fremmede menn på diverse parkeringsplasser og i skogen fra tid til annen. Begynte med dette for 5 og et halvt år siden, han aner ingenting. 

Anonymkode: 2daec...635

• Liker 4
Skrevet

Mange lite intelligente damer her som knuller rundt selv om de er gift. Jises.... Såpass bekreftelsesbehov, er virkelig ikke normalt. Og heller ikke med 13 menn samtidig, på en sexklubb. 

Anonymkode: 54e8f...f8d

• Liker 11
Skrevet

Han vet ikke at jeg tenker på muligheten av å få barn sammen. Eller kanskje han har skjønt det? 

Anonymkode: 7d802...81b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 13.25):

😅

• 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 9.30):

Jeg har sex med fremmede menn på diverse parkeringsplasser og i skogen fra tid til annen. Begynte med dette for 5 og et halvt år siden, han aner ingenting. 

Anonymkode: 2daec...635

Deilig og spennende å være litt tøsete

Skrevet

Eneste hemmelighetene jeg har for min mann er ting som venner har fortalt meg i fortrolighet, og det har ikke han rett til å vite noe om da det ikke angår han. Andre ting jeg skjuler inne i mellom er feks normale ting som hva han får til jul eller bursdag. 

Synes det er viktig å være åpen om ting som angår hverandre eller barnet vårt ovenfor hverandre. Jeg har ingenting å skjule ovenfor han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier at jeg ikke kan lage ribbe og pinnekjøtt til jul, så det må han ordne. Og det gjør han på en super måte! Og jeg tror han har avslørt meg for lengst, siden det er jeg som pleier å lage mat hjemme 😂

Anonymkode: b6895...aee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...