AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 går ikke på prevansjon pga blødninger, blør ikke nå lengre. Symptomer: Trøtt Dårlig matlyst kvalm tisser ofte bobler/stikker i eggstokker mensensmerter lyserosa utflod oppblåst diare/forstoppet omenannen Anonymkode: d08cd...b75
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Ville absolutt tatt en graviditetstest på disse symptomene. Anonymkode: dbe7c...d2a
Molen Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ville absolutt tatt en graviditetstest på disse symptomene. Anonymkode: dbe7c...d2a Takk for svar
Mnjah Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Hvorfor tar du ikke bare en test fremfor å spørre her...? 1
Molen Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Mnjah skrev (55 minutter siden): Hvorfor tar du ikke bare en test fremfor å spørre her...? Hvorfor gidder du i det heletatt å kommentere hvis du ikke bryr deg om dette temaet? Alltids gøy å spekulere og høre om andre har samme symptomer? Skal teste meg i morgen uansett, hold deg unna hvis du skal være krass 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 Hvor i syklus er du? Personlig hadde jeg masse symptomer ved negativ test og ingen symptomer npr jeg faktisk var gravid Anonymkode: 77e8e...cc5
Molen Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor i syklus er du? Personlig hadde jeg masse symptomer ved negativ test og ingen symptomer npr jeg faktisk var gravid Anonymkode: 77e8e...cc5 Bruker flo appen, sluttet på pillen for 3-4 uker siden (feil lengre oppe), blør litt nå. Flo appen sa i går at jeg var 7 dager på overtid med mens, men i dag står det at det er 2 dager til eggløsning. Forrigegang jeg hadde eggløsningsuke så begynte jeg å blø som dette og skjønte ingenting, da var det festeblødning... tester meg i morgen tidelig
Mnjah Skrevet 26. februar 2021 #8 Skrevet 26. februar 2021 Molen skrev (12 timer siden): Hvorfor gidder du i det heletatt å kommentere hvis du ikke bryr deg om dette temaet? Alltids gøy å spekulere og høre om andre har samme symptomer? Skal teste meg i morgen uansett, hold deg unna hvis du skal være krass Jeg var ikke krass, det var et forsiktig spørsmål. Om du har så mange symptomer forstod jeg ikke hvorfor du spurte her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå