AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Hei dere!!!! Jeg føler jeg plutselig har blitt så ekstremt sulten de siste snart 2 og halv ukene som gravid. Jeg aner ikke om dette er fordi baby krever mer eller om jeg rett og slett bare er et matvrak. Er jeg den eneste som har det sånn?? Jeg spiste grilt kylling igår for eks med salat og fløtegratinerte poteter også plutselig så blir jeg helt nummen i munnen helt uten noe som helst grunn. Jeg aner ikke hva det kom av. We virkelig nå det er rare ting som skjer kroppen min nå som jeg er gravid. Hadde du det også sånn? Gjerne fortell 💜 Anonymkode: d49ef...071
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Kanskje kroppen bygger seg opp til fødsel med masse næring og energi Anonymkode: 2fd55...352
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Ulvehunger er normalt når det nærmer seg termin. Anonymkode: 83c73...d6d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Sykt sulten den siste måneden her også, er 39+2 i dag. Jeg har slitt med kvalme og lite matlyst nesten hele graviditeten, men nå tenker jeg på mat hele tiden. Sykt sulten og en enorm lyst på alt søtt! Anonymkode: 720f3...d49
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sykt sulten den siste måneden her også, er 39+2 i dag. Jeg har slitt med kvalme og lite matlyst nesten hele graviditeten, men nå tenker jeg på mat hele tiden. Sykt sulten og en enorm lyst på alt søtt! Anonymkode: 720f3...d49 Hei haha da er vi jammen meg to!!! Jeg har også kun lyst på søtsaker og alt mulig rart! Jeg aner ikke hvorfor. Anonymkode: d49ef...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå