AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Hvilken voks brukes? Strips eller voks som stivner? Og pris? Føler det kommer fort ut igjen. 3 uker siden sist, og allerede mye hår. Dere som jobber med dette, når er det best å utføre? Anonymkode: 2c1f5...8c0
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Jeg tar vanligvis brasiliansk jevnlig. Det anbefales å ta det hver 4.uke, men noen tar det oftere, andre sjeldnere. Jeg tar det sjeldnere gjennom vinteren, og rundt hver 4.uke på sommeren. Det er perfekt å vokse når håret er ca 0,5cm. Ja det er kjedelig at håret vokser så fort ut igjen, og veldig kjedelig at det er så dyrt, jeg har egentlig ikke råd. Jeg er på jakt etter et nytt sted å få utført dette nå, siden det stedet jeg har gått til i mange år, som allerede var dyre, har økt prisen enda mer etter at de åpnet igjen etter lockdown i vår. Nå koster det fra 795kr! Og er det lenger enn 4 uker siden sist, blir det enda dyrere. Det blir for dyrt for meg.. Anonymkode: 708c2...e49
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tar vanligvis brasiliansk jevnlig. Det anbefales å ta det hver 4.uke, men noen tar det oftere, andre sjeldnere. Jeg tar det sjeldnere gjennom vinteren, og rundt hver 4.uke på sommeren. Det er perfekt å vokse når håret er ca 0,5cm. Ja det er kjedelig at håret vokser så fort ut igjen, og veldig kjedelig at det er så dyrt, jeg har egentlig ikke råd. Jeg er på jakt etter et nytt sted å få utført dette nå, siden det stedet jeg har gått til i mange år, som allerede var dyre, har økt prisen enda mer etter at de åpnet igjen etter lockdown i vår. Nå koster det fra 795kr! Og er det lenger enn 4 uker siden sist, blir det enda dyrere. Det blir for dyrt for meg.. Anonymkode: 708c2...e49 800 kr fy fa... dette er mye mat penger . Bsre for forfengelighet skyld Anonymkode: 1a650...047
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 800 kr fy fa... dette er mye mat penger . Bsre for forfengelighet skyld Anonymkode: 1a650...047 Gjort det i over snart 8 år selv hjemme jeg spart meg tusener av kr for og ha gjort det. Bare og blande vann sukker og sitronsyre samen til du får en karamelisert voks konsistens av plata la den avkjøles legg i en matboks. Inn på badet legg 4 eller 5 a4 ark på gulvet ha et stort rundt speil på gulvet sett deg på huk klump sammen en medium klump og vokse og mønstre akkurat som du vil Anonymkode: 543bb...92c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjort det i over snart 8 år selv hjemme jeg spart meg tusener av kr for og ha gjort det. Bare og blande vann sukker og sitronsyre samen til du får en karamelisert voks konsistens av plata la den avkjøles legg i en matboks. Inn på badet legg 4 eller 5 a4 ark på gulvet ha et stort rundt speil på gulvet sett deg på huk klump sammen en medium klump og vokse og mønstre akkurat som du vil Anonymkode: 543bb...92c Arlene brukes for og ta sitte pause forresten.. Man må jo ta små pauser innimellom.. Anonymkode: 543bb...92c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 800 kr fy fa... dette er mye mat penger . Bsre for forfengelighet skyld Anonymkode: 1a650...047 Vi har vel alle våre laster. Jeg f.eks, bruker veldig lite penger på frisør, jeg klipper tuppene to ganger i året. Mange klipper og farger/bleket månedlig for 2-3000kr. Noen røyker eller snuser, det gjør ikke jeg. Men jeg er enig i at prisen er altfor dyr, derfor ser jeg meg altså rundt etter et annet sted Anonymkode: 708c2...e49
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gjort det i over snart 8 år selv hjemme jeg spart meg tusener av kr for og ha gjort det. Bare og blande vann sukker og sitronsyre samen til du får en karamelisert voks konsistens av plata la den avkjøles legg i en matboks. Inn på badet legg 4 eller 5 a4 ark på gulvet ha et stort rundt speil på gulvet sett deg på huk klump sammen en medium klump og vokse og mønstre akkurat som du vil Anonymkode: 543bb...92c Spanderer en voksing på den som tør å prøve denne hjemmemekka «behandlingen»! Anonymkode: c9a33...e9a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gjort det i over snart 8 år selv hjemme jeg spart meg tusener av kr for og ha gjort det. Bare og blande vann sukker og sitronsyre samen til du får en karamelisert voks konsistens av plata la den avkjøles legg i en matboks. Inn på badet legg 4 eller 5 a4 ark på gulvet ha et stort rundt speil på gulvet sett deg på huk klump sammen en medium klump og vokse og mønstre akkurat som du vil Anonymkode: 543bb...92c Det var imponerende!! Jeg hadde nok ikke klart det selv, av ulike grunner. Men hvorfor setter du deg ikke på et rent håndkle istedenfor A4-ark? 🤔 Anonymkode: 708c2...e49 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spanderer en voksing på den som tør å prøve denne hjemmemekka «behandlingen»! Anonymkode: c9a33...e9a Haha det er faktisk ikke så ille. Når du gjør det selv start med små klumper også gradvis gjør du den større. Blir kliss of klass men derfor så gjør jeg det på badet. Du bruker bare lunkent vann hver gang du går over til et annet sted for og vokse. Vokse vask tørk eller bare vokse alt på en gang som jeg gjør Anonymkode: 543bb...92c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg tar vanligvis brasiliansk jevnlig. Det anbefales å ta det hver 4.uke, men noen tar det oftere, andre sjeldnere. Jeg tar det sjeldnere gjennom vinteren, og rundt hver 4.uke på sommeren. Det er perfekt å vokse når håret er ca 0,5cm. Ja det er kjedelig at håret vokser så fort ut igjen, og veldig kjedelig at det er så dyrt, jeg har egentlig ikke råd. Jeg er på jakt etter et nytt sted å få utført dette nå, siden det stedet jeg har gått til i mange år, som allerede var dyre, har økt prisen enda mer etter at de åpnet igjen etter lockdown i vår. Nå koster det fra 795kr! Og er det lenger enn 4 uker siden sist, blir det enda dyrere. Det blir for dyrt for meg.. Anonymkode: 708c2...e49 Hvor bor du? «Mitt» sted tar 508kr. Anonymkode: c9a33...e9a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #11 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var imponerende!! Jeg hadde nok ikke klart det selv, av ulike grunner. Men hvorfor setter du deg ikke på et rent håndkle istedenfor A4-ark? 🤔 Anonymkode: 708c2...e49 Fordi at med håndkle så vil. Rompa klistre deh fast og blir masse hår fibre og støv hahaha veldig morsomt. Men med ark så vil det ta tid før det kleber seg fast. Så tar du de klumpene du har brukt som blir for mye hår på på ett ark og samler alt opp. Så er det bare og skvise alle arkene og rett i søpla Anonymkode: 543bb...92c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #12 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor bor du? «Mitt» sted tar 508kr. Anonymkode: c9a33...e9a Har gjort det på mange gratis.. Og mange beundrer hvor lett det er. Har tom fått tilbud om å jobbe på hudpleie salong men jeg har liksom ikke lidenskap for det ellers. Gjort det på mange venner og familie. Dømmer heller ingen. Vi er skapt så unike alle sammen. Og det må man bare akseptere Anonymkode: 543bb...92c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #13 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har gjort det på mange gratis.. Og mange beundrer hvor lett det er. Har tom fått tilbud om å jobbe på hudpleie salong men jeg har liksom ikke lidenskap for det ellers. Gjort det på mange venner og familie. Dømmer heller ingen. Vi er skapt så unike alle sammen. Og det må man bare akseptere Anonymkode: 543bb...92c Nå var det ikke det jeg spurte om, men ok. Anonymkode: c9a33...e9a
LeneXCII Skrevet 25. februar 2021 #14 Skrevet 25. februar 2021 Før jeg tok laser, vokset jeg ca hver 4-5 uke. Gjorde det aldri selv.
OxBall Skrevet 25. februar 2021 #15 Skrevet 25. februar 2021 Lager en firkant, trekant eller helt glatt. Litt variasjon er fint. Gjør det selv 🙂
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #16 Skrevet 25. februar 2021 Hver 4.-5. uke. 550kr på vitus apotek Strømmen, anbefales! Linda er veldig hyggelig. Anonymkode: 5e9bf...f12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå