AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Eg er i en økonomisk knipe, og trenger å få litt mer penger utbetalt neste måned. Er det lov å justere ned skattekortet mitt i en måned for å få utbetalt litt mer etter skatt ? Er det straffbart? Anonymkode: 06b35...504
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eg er i en økonomisk knipe, og trenger å få litt mer penger utbetalt neste måned. Er det lov å justere ned skattekortet mitt i en måned for å få utbetalt litt mer etter skatt ? Er det straffbart? Anonymkode: 06b35...504 Lov ja. Det går kun utover deg selv. Kjør på. Anonymkode: aebfb...e9f 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Det kan umulig være straffbart. Du kan jo velge selv hvor mye skatt som skal trekkes, og få restskatt i tilfelle. Anonymkode: 2909e...f27
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Det er lov, men da burde du justere opp litt ekstra neste månedene etter det. Hvor mye du skal betale i skatt regnes i løpet av et år. Det verste som kan skje er at du totalt i løpet av året har betalt for lite, og får en baksmell. Skatteetaten er ikke så nøye på om du betaler det samme i skatt hver måned, eller om du betaler alt i desember, så lenge du har betalt nok i løpet av et år. Anonymkode: 0e018...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Ja. Det er helt lovlig! Anonymkode: 4ac15...06d 1
Anonymkakemons Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er lov, men da burde du justere opp litt ekstra neste månedene etter det. Hvor mye du skal betale i skatt regnes i løpet av et år. Det verste som kan skje er at du totalt i løpet av året har betalt for lite, og får en baksmell. Skatteetaten er ikke så nøye på om du betaler det samme i skatt hver måned, eller om du betaler alt i desember, så lenge du har betalt nok i løpet av et år. Anonymkode: 0e018...cb1 Tusen takk for svar allesammen!!!
Anonymkakemons Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 TUSEN TAKK FOR SVAR ALLE SAMMEN ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå