AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Uten å ta praten? jeg og daten eller kjøresten (er usikker) legger planer, begynt å møte hverandre sin familie og følger opp hverandre hele tiden. Anonymkode: 2c3de...5a5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Ja det kan skje. Du kan jo bare spørre ham? (Hvorfor skriver du kjørester og kjøresten istedet for kjærester og kjæresten?) Anonymkode: cd4f7...aa0 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Jeg hadde en kjøreste en gang. Hun byttet sex mot at jeg kjørte henne og venninnene hit og dit og overalt som om jeg var deres privatsjåfør. Anonymkode: 7702d...27e
M Mads Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Er jo veldig forskjellig hvordan nye par ønsker dette. Snakk om det, si at nå legger vi det ut på FB osv. da er du iallfall inne på temaet. lykke til
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Veldig mange blir sammen på den måten, og det kan gå helt fint, hvis begge tenker likt. For andre så kan det dukke opp en kjip situasjon, der den ene sier "men vi var jo aldri kjærester". Jeg vil si det lønner seg å ta praten, uansett hvordan ting oppfattes. Anonymkode: cdaf4...38c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå